سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :5
کل بازدید :134424
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/28
8:34 ص

جلسه مسئولان بلیت‌فروشی سازمان لیگ با پرسپولیسی‌ها برای فروش بلیت‌های بازی‌های قرمزپوشان در سال جدید به صورت الکترونیکی برگزار شد.


 بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای یک ساعته با مسئولان بلیت‌فروشی سازمان لیگ اسپانسر باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد بلیت‌فروشی‌های پرسپولیس در فصل جاری به صورت الکترونیکی و با کمک باشگاه پرسپولیس برای کمک به هواداران که راحت‌تر بلیت‌ها را فراهم کنند، انجام شود.

همچنین در این جلسه هماهنگی‌های لازم با سازمان لیگ انجام شد که بلیت‌فروشی‌های قرمزپوشان توسط خود باشگاه انجام شود.

این در شرایطی است که در چند مدت گذشته نیز بارها این توافق بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ شد اما رسمیت پیدا نکرد ولی این بار سرخپوشان در جلسه امروز خود با مسئولان بلیت فروشی الکترونیکی سازمان لیگ اسپانسر باشگاه به توافق رسیدند که این کار انجام شود.