سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :12
کل بازدید :134454
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/31
1:32 ص

فوتسال ایران، ویتنام را در خانه‌اش گلباران کرد


تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقتدرانه مقابل ویتنام راهی دیدار نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا شد.


در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برابر تیم میزبان به میدان رفت و در نهایت 15 بر 4 ویتنام را شکست داد.

حسین طیبی دقایق 2، 10 و 24، علی اصغر حسن زاده دقایق 25، 26 و 28، فرهاد فخیم 11، 36 و 38، محمد شجری 29 و 32، علیرضا وفایی دقایق 17 و 36، همچنین احمد اسماعیل پور و بهروز جعفری دقایق 11، 12، 17 و 30 برای ایران گلزنی کردند و لوآن دقایق 12 و 29، هانگ 22 و تات فی دقیقه 33 گل‌های ویتنام را به ثمر رساندند.

ویتنام در این دیدار از حمایت صدها تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود اما با وجود فشار این تماشاگران، شاگردان خسوس کاندلاس توانستند بازی برتری را نسبت به حریف خود نشان دهند. البته ویتنام هم در نیمه نخست یک بار تیر دروازه ایران را به لرزه درآورد.

در نیمه دوم ایران حریف را تسلیم قدرت خود ساخته و 10 بار دیگر دروازه ویتنام را گشود اما تا اندازه‌ای در دفاع ضعیف ظاهر شد تا حریف هم سه گل دیگر به اندوخته خود اضافه کند.

با این حال ایران با برتری 15 بر 4 در این دیدار راهی بازی نیمه نهایی شد که در این مرحله باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و لبنان برود.