سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :14
کل بازدید :134209
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/10
3:53 ص

مهاجم فصل گذشته صبای قم گفت: من با نظر سرمربی پدیده راهی این تیم شدم.


رضا عنایتی در خصوص شرایطش در لیگ برتر چهاردهم گفت: با امضای قرارداد داخلی به پدیده مشهد پیوستم و فعلا قرارداد داخلی‌ام را با این تیم امضا کردم تا ببینیم چه پیش می‌آید اما اگر همه چیز نهایی شود از 17 خرداد تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: با بازی‌هایی که من از پدیده دیدم و با توجه به امکانات و شرایط این تیم فکر می‌کنم همه چیز برای حضور حرفه‌ای در فوتبال ما مهیا است و مطمئنا از این تیم در آینده بیشتر خواهید شنید.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که وقتی هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده او با نظر چه کسی به پدیده پیوسته است، پاسخ داد: امکان ندارد من با نظر باشگاه به تیمی بروم و مطمئن باشید که با نظر سرمربی راهی پدیده شدم چرا که من می‌دانم سرمربی پدیده چه کسی است اما اجازه بدهید باشگاه در چند روز آینده به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند.

وی ادامه داد: با استعلام‌هایی که من انجام دادم متوجه شدم که مسئولان باشگاه پدیده تمام وکمال به تعهداتشان عمل می‌کنند و حرفی که بزنند روی آن می‌ایستند و این شرایط خوبی برای فقط فوتبال بازی کردن است.

عنایتی در مورد اینکه آیا در پدیده از فوتبال خداحافظی می‌کند یا نه،‌خاطرنشان کرد: هر چه من به سمت استقلال رفتم انگار عده‌ای دوست نداشتند من به این تیم برگردم و حالا هم به نظر می‌رسد آنها برنده شدند و از این به بعد من به عنوان یک هوادار برای استقلال دعا می‌کنم اما قرارداد من با پدیده دو ساله است و باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید.