سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت دوست، ناشی از نادرستی دوستی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :6
کل بازدید :134198
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/9
5:56 ع

قائم‌مقام باشگاه استقلال‌ خوزستان در خصوص قرار گرفتن ویسی در بین گزینه‌های هدایت نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: ویسی در لیگ چهاردهم سرمربی استقلال خوزستان است.


علی پورکیانی اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان تیم استان‌مان است و اگر از ما کمک مشورتی بخواهند با آنها همکاری می‌کنیم ولی ویسی در لیگ چهاردهم سرمربی استقلال خوزستان خواهد بود.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: حتی اگر نفت مسجدسلیمان 10 بار هم از ویسی برای همکاری فکری دعوت کند، با جان و دل پذیرا هستیم. البته هر کدام از تیم‌های استان از ما کمک بخواهند با آنها همکاری می‌کنیم اما ویسی سرمربی فصل آینده ماست و حتی برنامه‌های برگزاری اردوهای تیم را هم به ما ارائه داده است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه گفت: فصل نقل‌وانتقالات از ابتدای خرداد آغاز خواهد شد و تا 30 تیر ادامه دارد و با توجه به این‌ که تمرینهای تیم از 31 خرداد در اهواز آغاز می‌شوند، تا شروع اولین تمرینات بازیکنان مورد نظر ویسی را جذب خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: پس از شروع تمرین‌ها در اهواز به بروجرد می‌رویم و پس از برگزاری این اردو و چند روز استراحت در اهواز برای برپایی دومین اردوی خارج از استان به فردیس کرج خواهیم رفت.