سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون زیاد بن ابیه را به جاى عبد اللّه پسر عباس به فارس و شهرهاى تابع آن حکومت داد ، در گفتارى دراز که او را از گرفتن خراج پیش از رسیدن وقت آن نهى فرمود گفت : ] کار به عدالت کن و از ستم و بیداد بپرهیز که ستم رعیت را به آوارگى وادارد و بیدادگرى شمشیر را در میان آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :14
کل بازدید :134223
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/10
5:56 ع

داور هلندی قضاوت دیدار رئال ـ اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به عهده گرفت.


بیورن کوئیپرس به عنوان داور فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید انتخاب شد.

داور 41 ساله هلندی از سال 2006 داور بین‌المللی فیفا شد و قضاوت دو بازی مادرید را بر عهده داشت که رئال در هیچ یک از آنها به پیروزی نرسید. وی هرگز قضاوت دیدار اتلتیکو مادرید را بر عهده نداشته است.

هر دو بازی مادرید تحت تأثیر قضاوت کوئیپرس قرار گرفت. کوئیپرس در تساوی یک بر یک رئال مادرید مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 12-2011 و شکست چهار بر یک مقابل بورسیا دورتموند در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی برای رئال داوری کرده است.

کوئیپرس در این فصل پیروزی سه بر دو شالکه مقابل PAOK، برد سه بر یک بایرن‌مونیخ مقابل منچسترسیتی و پیروزی یک بر صفر آرسنال مقابل دورتموند را نیز قضاوت کرده است.

کوئیپرس تنها در پیروزی سه بر صفر منچستریونایتد مقابل المپیاکوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان قضاوت کرده است.

وی همچنین قضاوت فینال جام کنفدراسیون‌ها بین برزیل و اسپانیا در سال 2013 را نیز بر عهده داشت که در پیروزی سه بر صفر برزیل جرارد پیکه را اخراج کرد و فینال لیگ اروپا 2013 بین چلسی و بنفیکا را نیز سوت زد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا 24 می (سوم خرداد) در لیسبون برگزار می‌شود.