سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :4
کل بازدید :134487
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/4
2:34 ع

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت در هیات مدیره این باشگاه به او نشده است، گفت: پیشکسوتان باشگاه باید از تمامی افرادی که در هیات مدیره جدید قرار می‌گیرند، حمایت کرده و علیه آنها موضع نگیرند.


اصغر حاجیلو در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت او در هیات مدیره جدید باشگاه استقلال شده است، اظهار کرد: به خدا قسم از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی وزارت ورزش در این موضوع به من نشده است. البته عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال برای هر استقلالی یک افتخار است و از آنجا که این باشگاه 20 میلیون هوادار دارد، برای من افتخاری است که اگر بتوانم به باشگاه استقلال کمکی داشته باشم.

به نقل از ایسنا، رییس آکادمی باشگاه استقلال افزود: به نظر من فرقی نمی‌کند چه افرادی در هیات مدیره قرار گیرند و وظیفه همه پیشکسوتان است که از آنها حمایت کنند و علیه آنها موضعی نگیرند؛ چرا که این برای باشگاه استقلال و جایگاهش مناسب نیست. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف باشگاه استقلال روشن شود تا تیم خوبی برای فصل آینده لیگ برتر بسته شود تا بتواند دل هواداران را شاد کند؛ چرا که با این وضعیت همه تیم‌ها در حال حاضر به دنبال یارگیری برای فصل بعد هستند اما استقلال هنوز تکلیفش مشخص نیست که با کدام مربی یا بازیکن می‌خواهد در فصل بعد پای به رقابت‌های فوتبال بگذارد.

وی با بیان این که امیر قلعه‌نویی هم‌اینک اوضاع روانی مناسبی بابت مشکلات استقلال ندارد، گفت: من چند بار با هر چهار خط تلفن قلعه‌نویی تماس گرفتم اما دو گوشی او خاموش بود و دو خط دیگر را نیز جواب نداد در حالی که تاکنون سابقه نداشت که قلعه‌نویی جواب تلفن من را ندهد اما در تماسی که با یکی از دوستان نزدیک او داشتم، به من گفت امیر کاملا به هم ریخته و از آنجا که وضعیت تیم مشخص نیست، دستش کاملا بسته است و نمی‌داند که با چه کسی باید صحبت کند و همین بلاتکلیفی استقلال و قلعه‌نویی سبب شده اوضاع روانی او به هم بریزد چرا که او به عنوان یک استقلالی تمام عیار نگران این باشگاه برای فصل آینده است. در حال حاضر حدود 60 درصد بازیکنان فصل قبل استقلال قراردادشان تمام شده و این برای تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی در فصل آینده به میدان برود، خطرناک است.

حاجیلو خاطرنشان کرد: با شناختی که از وزیر ورزش، سجادی و خادم دارم مطمئن هستم آنها یک هیات مدیره قوی و کارآمد و همچنین یک اسپانسر خوب برای استقلال انتخاب خواهند کرد اما امیدوارم این موضوع هرچه زودتر اتفاق بیفتد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ماندن قلعه‌نویی در استقلال موافق هست، گفت:‌ حتی زمانی که قلعه‌نویی در تراکتورسازی و سپاهان بود گفتم بعد از مرحوم حجازی تنها او می‌تواند استقلال را در بهترین شرایط نگه دارد که خیلی‌ها از حرف من ناراحت شدند اما من نه سرپرست و نه کمک او هستم. اما اعتقاد دارم قلعه‌نویی می‌تواند تمام حاشیه‌های تیم را جمع کند. او یک کارنامه عالی در لیگ برتر دارد و در حال حاضر نیز بسیار پخته‌تر شده و همان طور که پارسال در رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کرد، فکر می‌کنم بهترین گزینه برای مربی‌گری استقلال باشد.

حاجیلو درباره ماندن یا رفتن فتح‌الله‌زاده نیز گفت: من دوست دارم فتح‌الله‌زاده نیز به عنوان یک مدیر باتجربه در استقلال بماند اما در این قضیه وزارت ورزش تصمیم نهایی را می‌گیرد. آنها می‌خواهند همانطور که درباره پرسپولیس عمل کردند به استقلال نیز یک شوک و روح تازه‌ای وارد کنند. مطمئنا آنها نیز از عملکرد فتح‌الله‌زاده در طول این چند سال آگاهند و می‌دانند چه خدماتی به استقلال کرده است. به نظر من او کارنامه درخشانی در باشگاه داشته؛ هر چند مسائل حاشیه‌ای در حال حاضر گریبانگیر استقلال شده است که امیدوارم همه افراد در مورد یکدیگر خوب حرف زده و دست به قضاوت زودهنگام نزنند. پیشکسوتان استقلال باید به مدیران این باشگاه احترام بگذارند تا وضعیت و جایگاه استقلال با این گونه صحبت‌ها متزلزل نشود.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال با بیان اینکه صحبتی خارج از موضوعات باشگاه استقلال دارد، گفت: از وزیر محترم ورزش می‌خواهم علی کریمی را به تیم ملی بازگرداند؛ چرا که وجود او در تیم ملی می‌تواند یک برند و همچنین روحیه برای تمامی بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد. کفاشیان هیچ زوری ندارد و نمی‌تواند در این باره به کی‌روش فشاری وارد کند. به نظر من امثال کریمی برای ما یک سرمایه هستند و حتی از کی‌روش نیز برای تیم ملی ما مهم‌تر است. دیگر بازیکنان مانند رحمتی، عقیلی و صادقیان نیز از استعدادهای ناب این فوتبال هستند و باید از آن‌ها در جام جهانی استفاده شود.

حاجیلو افزود: کی‌روش ملیت پرتغالی دارد و بعد از جام جهانی به خانه خود می‌رود. او نمی‌تواند در مورد سرمایه‌های فوتبال ما این گونه تصمیم بگیرد و خیلی سریع آنها را از تیم ملی حذف کند. کی‌روش در لجبازی افتاده و به منافع ملی ما فکر نمی‌کند در صورتی که تیم ملی متعلق به همه مردم است.

93/2/17::: 11:29 ع
نظر()