سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای هشام! خداوند، پیامبران و فرستادگان خود را به سوی بندگانش بر نینگیخته، جز برای آنکه از او (معرفت) فراگیرند، پس هر که نیکتر رو آورد، معرفت بیشتری برد . [امام کاظم علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :5
کل بازدید :134425
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/28
10:20 ص

ستاره خط حمله تیم فوتبال منچستریونایتد در برزیل بازوبند کاپیتانی تیم ملی هلند را بر بازوی خود خواهد بست.


لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند که گفته می‌شود به زودی سرمربی منچستریونایتد می‌شود، اعلام کرد روبین فن‌پرسی را به عنوان کاپیتان تیمش در جام جهانی 2014 برزیل انتخاب کرده است.

فن‌پرسی در 18 ماه گذشته و در مرحله انتخابی جام جهانی بازوبند کاپیتانی تیم ملی هلند را به بازو می‌بست و طبق اعلام فن‌خال این بازیکن در برزیل هم نقش فرمانده نارنجی‌پوشان را در زمین بازی ایفا خواهد کرد.

فن‌خال اظهار داشت: فن‌پرسی کاپیتان من است. او بهترین گلزن تیم من است و در یک و سال نیم گذشته زیر نظر من بازی کرده‌ است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند شده است، ضمن اینکه فوتبالی فوق‌العاده را ارائه می‌کند و با اینکه زمان زیادی از بازگشت او از دوره ریکاوری‌ نمی‌گذرد، گل‌های فوق‌العاده و باورنکردنی به ثمر می‌رساند.

فن‌خال با اشاره به بازی دوستانه اخیر تیمش برابر اکوادور که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، افزود: من از عملکرد فن پرسی در آن بازی راضی بودم و به نظرم در آن بازی نقش یک کاپیتان را به خوبی ایفا کرد. نه من بلکه هر مربی دیگری که بازیکنانی با صفات فن‌پرسی داشته باشد، او را به عنوان کاپیتان تیمش انتخاب می‌کند.

تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، شیلی و استرالیا رقابت خواهد کرد.