سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادنی که باعث بیماری می شود، از دستدادنِ دوستان است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید :134459
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/1
2:43 ص

پزشک تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر مصدومیت خاصی بین بازیکنان نداریم و عصر امروز هر 15 بازیکنان با هم تمرین خواهند کرد.

 به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیامک افروزی، پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: رحمان داودی در عضلات پاراورتبرال ستون فقرات که دچار برخی مشکلات شده و در وسط بازی دوم با بلغارستان به علت درد تعویض و تحت درمان با لیزر، طب سوزنی و فیزیوتراپی قرار گرفته است. در تمرین دیروز صبح که کار با وزنه بود به تمرینات تخصصی پرداخت و عصر نیز به صورت اختصاصی و جدا از تیم تمرین کرد. پیش‌بینی می‌شود که برای تمرین امروز عصر با آمادگی خوبی حاضر شود.

افروزی در خصوص سید محمد موسوی سرعتی‌زن تیم ملی اظهار کرد: موسوی دچار التهاب دو تاندون‌های زیر کشککی به صورت مزمن است و به علت درد مجدد در این ناحیه از انجام پرش در تمرین عصر منع شد و فقط به زدن سرویس و برخی تاکنیک‌ها و همچنین تمرینات اختصاصی زانو ادامه داد، اما امروز می‌تواند به صورت عادی تمرین کند.

وی ادامه داد: همچنین مصدومیت میرزا جانپور تقریباً به طور کامل درمان شده است و در بازی دوم با بلغارستان بر اساس نظر کواچ در ست دوم در ترکیب اصلی بازی کرد.

پزشک تیم ملی در خصوص عادل غلامی گفت: مصدومیت کمر عادل غلامی نیز در حدود 90 در صد بهبودی داشته و همچنان تحت درمان است.

افروزی در پایان گفت: بقیه بازیکنان تیم مشکل جدی مصدومیت ندارند و فقط برخی‌ها تحت درمان‌های جزئی هستند و عصر امروز تمرین با تمام نفرات با حضور پانزده بازیکن برگزار خواهد شد.