سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«و هر که حکمت یابد، خیری فراوان یافته است» ـ می فرماید : مقصود فرمانبرداریاز خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفتار خدای]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :14
کل بازدید :134213
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/10
11:32 ص

رویینگ‌سواران ایران در کاپ آسیایی به فینال A رسیدند.

 در ادامه رقابت‌های رویینگ کاپ آسیا نماینده‌های ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در روئینگ 4 نفره مردان ایران با ترکیب امیر رهنمایی، مسعود فتحی، صابر نادری، خشایار عباس‌آبادی به این رقابت‌ها اعزام شد. ورزشکاران ایران در مرحله نیمه‌نهایی با زمان 6:07.64 در گروه خود اول شدند و باید در فینال مقابل نمایندگان هنگ‌کنگ، هند، قزاقستان، ژاپن و تایپه روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در روئینگ 4 نفره بانوان ایران با ترکیب مریم سعیدی، نازنین ملایی، مهسا جاور و حمیرا برزگر با زمان 6:50.17 با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه خود راهی فینال شد. ایران باید فردا مقابل پاروزنان ژاپن، قزاقستان، ویتنام، تایپه و هند مسابقه دهد.


سولماز عباسی در تک‌نفره سبک وزن، با زمان 8:09.49 در گروه خود اول شد و به فینال رسید و باید با حریفانی از ژاپن کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ و قزاقستان رقابت می‌کند.

عاقل حبیبیان در روئینگ تک نفره مردان با زمان 7:15.13 در گروه خود اول شد. این ورزشکار فردا در فینال A با پاروزنان کره‌جنوبی، ژاپن، هنگ‌کنگ و ویتنام رقابت می‌کند.