سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . جستجوی دانش بر هر مسلمانیواجب است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :14
کل بازدید :134218
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/10
2:5 ع

تیم فوتبال سپاهان متحمل سومین شکست متوالی جدید 95

سومین شکست متوالی زردها/ سپاهان، زنگ تفریح آسیایی
 
خبرگزاری ایمنا-
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
لوکوموتیو ازبکستان یک - سپاهان ایران صفر

ورزشگاه: لوکوموتیو تاشکند
تماشاگر: حدود 4000 نفر
گل‌: تمورخوجا عبدوخولیکوف (54) برای لوکوموتیو
اخطارها: کاخی ماخارادزه و ایگنوتی نستروف از لوکوموتیو؛ سعید قائدی فر و عبدالله کرمی از سپاهان
اخراج: سعید قائدی‌فر(90- کارت زرد دوم)

لوکوموتیو: ایگناتی نستروف، کاخی ماخارادزه، سرور جباروف، مارات بیکمائف (66- جسور حسنوف)، تمورخوجا عبدوخولیکوف، سلیم مصطفائف، تیمور کاپادزه، اسلام توختاکجولائف، سانیار شاخمدوف (86- کووندیک روزیف)، اولگ زوتیف (75- اکرامجان علیبائف) و شرزود فیضیف
سرمربی: آندری میکلیائف
سپاهان: رحمان احمدی، علی کریمی، رسول نویدکیا (71- امین منوچهری)، عبدالله کرمی، سینیاد ایبریچیچ (60- محمدرضا خلعتبری)، فوزیل موسایف (65- میلاد سرلک)، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، لوسیانو پریرا، سعید قائدی‌فر و حسین فاضلی
سرمربی: ایگور استیماچ
داور: علی حسن ابراهیم عبدالنبی از بحرین

شرح بازی:
سپاهان که برای حفظ امیدهایش برای صعود از گروه در لیگ قهرمانان آسیا حداقل یک تساوی از این بازی می‌خواست بازی را بسته و دفاعی برابر لوکوموتیو آغاز کرد و با گرفتن فضاها از این تیم و کنترل ریتم بازی میزبان خود را کنترل کرد تا نیمه نخست بدون رخ دادن موقعیت جدی روی دروازه‌ها به پایان برسد.
در نیمه دوم سپاهان برای به ثمر رساندن گل برتری کمی پیش کشید و این امر فضا را برای مهاجمان فرصت طلب لوکوموتیو فراهم کرد و فقط 9 دقیقه از آغاز نیمه اول گذشته بود که روی یک پاس در عمق توسط جباروف و تک به تک شدن یک مهاجم فرصت طلب مثل عبدوخولیکوف گل برتری لوکوموتیو به ثمر رسید.
در ادامه، سپاهان حدود نیم ساعت زمان لازم داشت تا بازی را به تساوی بکشاند و برای این امر استیماچ از همه مهره‌های هجومی خود استفاده کرد اما علی رغم به وجود آمدن یکی، دو موقعیت خطرناک بخت با یاران استیماچ یار نبود تا سومین شکست پیاپی سپاهان در این مسابقات به ثبت برسد.

شرح گل‌:
0-1(54- لوکوموتیو): پاس در عمق جباروف پشت مدافعان سپاهان به عبدوخولیکوف رسید تا او با کنترل توپ در موقعیت تک به تک دروازه رحمان احمدی را باز کند.

دقایق حساس:
دقیقه 20- ضربه ایبریچیچ از نزدیکی قوس محوطه جریمه را دروازه‌بان لوکوموتیو مهار کرد.
دقیقه 64- ضربه سرکش علی کریمی از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.
دقیقه 78- ارسال نرم خلعتبری به امین منوچهری رسید اما ضربه محکم او به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 84- ضربه ایستگاهی جباروف را رحمان احمدی در دو ضرب مهار کرد.
دقیقه 87- با همکاری فاضلی و کریمی توپ در سمت راست به کریمی رسید تا او با پاس در عرض زمینی لوسیانو را صاحب توپ کند و دروازه لوکوموتیو باز شود اما گل به دلیل قرار گرفتن شیمبا در موقعیت آفساید مورد قبول واقع نشد.

اتفاق ویژه:
روند شکست‌های سپاهان در این بازی هم ادامه پیدا کرد و آنها که قدرت کافی را برای مهار لوکوموتیو نداشتند در تاشکند هم باختند تا سومین شکست پیاپی را متحمل شوند.

بهترین بازیکن:
سرور جباروف و تمورخوجا عبدوخولیکوف که پایه گذار تک گل برتری لوکوموتیو بودند بهترین‌های زمین در این بازی بودند.
ذوب‌آهن با برتری پرگل شب گذشته برابر بنیادکار موفق شد دوباره خاطره پیروزی 6 سال قبلش برابر این تیم را زنده کند و به سومین پیروزی‌اش برابر این تیم در فروردین‌ ماه برسد.
هتریک خاطره‌انگیز ذوب‌آهن برابر بنیادکار در فروردین‌ ماه
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، 6 سال پیش در فصل 2010 لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن در گروه مرگ با بنیادکار، الاتحاد عربستان و الوحده امارات همگروه بود که در پایان موفق شد در فصلی خاطره انگیز به عنوان صدرنشین از گروه صعود کند و در نهایت تا فینال هم پیش برود.
در آن فصل بنیادکار با فلیپه اسکولاری و ستاره‌هایش یکی از ترسناک‌ترین رقیبان آسیایی ذوب‌آهن به شمار می‌رفت اما 4 فروردین ماه سال 89 ذوب‌آهن با سه گل زیبای محمد حسینی، محمد قاضی و محمدرضا خلعتبری ستاره‌های بنیادکار را در فولادشهر سلاخی کرد تا راه صعودش هموار شود.
نکته جالب اینکه بازی برگشت دو تیم در آن فصل هم 6 روز بعد برگزار شد که با تک گل محمدرضا خلعتبری به سود ذوب‌آهن به پایان رسید و حالا پیروزی 5 بر 2 شب گذشته که به بهترین نتیجه ذوب‌آهن برابر بنیادکار بدل شده است هتریک پیروزی‌های سبزها برابر بنیادکار در فروردین‌ماه را تکمیل کرد.

از نیمکت نشینی خلعتبری تا تصمیم بحث برانگیز داور

 

از نیمکت نشینی خلعتبری تا تصمیم بحث برانگیز داور
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، حواشی دیدار لوکوموتیو ازبکستان و سپاهان به شرح زیر است:
* محمدرضا خلعتبری که به گفته مسئولان سپاهان با مصدومیت جزئی رو به رو بود در این بازی در لیست اولیه قرار نگرفته بود و از روی نیمکت نظاره گر بازی بود.
* محمد سلطان حسینی، عضو هیئت مدیره سپاهان از نزدیک شاهد بازی سپاهان در ازبکستان بود. او قبل از بازی در مراسم عقد قرارداد خواهرخواندگی با لوکوموتیو شرکت کرده بود.
* رحمان احمدی علی رغم بازی تیراندازی اشتباهاتش در دو بازی گذشته امروز با بازوبند کاپیتانی در چارچوب دروازه سپاهان قرار گرفته بود.
* اواخر نیمه نخست عبدالله کرمی به دلیل اعتراض به داور بحرینی مسابقه از او کارت زرد دریافت کرد.
* استیماچ بعد از اینکه تیمش در ابتدای نیمه دوم عقب افتاد محمدرضا خلعتبری را برای بازی اکشن جبران گل خورده وارد زمین کرد.
* سپاهان در دقایق پایانی بازی به گل تساوی رسید اما داور در تصمیمی بحث برانگیز گل لوسیانو پریرا را آفساید اعلام کرد.

تساوی لوکوموتیو و سپاهان در نیمه نخست

اوی بدون گل به پایان رسید.
تساوی لوکوموتیو و سپاهان در نیمه نخست
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت ایران تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه اختصاصی لوکوموتیو تاشکند به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دو تیم در نیمه نخست بازی سرد و کسل کننده‌ای را ارائه دادند و موقعیت چندانی روی دروازه‌ها به وجود نیامد.
گفتنی است قضاوت این دیدار بر عهده علی حسن ابراهیم عبدالنبی از بحرین است که در نیمه نخست به کاخی ماخارادزه از لوکوموتیو و سعید قائدی‌فر و عبدالله کرمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی، سلامت خانواده‌ها را به دنبال دارد

 

توسعه فرهنگ ورزش صبحگاهی، سلامت خانواده‌ها را به دنبال دارد
 
رضا امینی در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان و مربیان ارشد ورزش صبحگاهی اصفهان، در گفتگو با ایمنا در خصوص روز جهانی بهداشت و سلامت اظهار داشت: 18 فروردین ماه بنا به قواعد بین‌المللی روز "جهانی بهداشت و سلامت" نامگذاری شده است. به همین منظور امروز در مراسمی که با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان، هیئت ورزش‌های همگانی، باشگاه مقاومت و اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در راستای توسعه فرهنگ ورزش همگانی و تجلیل از مربیان و شهروندانی که در حیطه ورزش صبحگاهی فعالیت دارند بازی آشپزی ر ایستگاه مجموعه ورزشی آبشار برگزار شد، شرکت داشتم.
وی گفت: ورزش در زندگی مردم امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. بیماری‌هایی که سلامت مردم جامعه را تهدید می‌کند به‌ خصوص بیماری دیابت که شعار امسال سازمان بهداشت جهانی هم است، از خطرناک‌ترین بیماری‌هایی است که زندگی مردم و سلامت آن‌ها را تهدید می‌کند.
امینی ادامه داد: با توسعه فرهنگ ورزش در ایستگاه‌های ورزشی، رسیدگی به کیفیت آن‌ها و افزایش تعداد ایستگاه‌ها می‌توان فرهنگ ورزش صبحگاهی و تأمین زیرساخت‌های سلامت خانواده‌ها را توسعه بخشید.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی‌ که مردم بدانند حاکمیت و مسئولان، بازی فکری ارزش اقدامات فعالان و افرادی را که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند قدر می‌دانند، به ورزش اهمیت می‌دهند. موضوع ورزش برای همه مسئولان مهم است و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برگزاری چنین مراسم‌هایی قطعاً باعث انگیزه و تشویق بیشتر شهروندان و مربیان ورزش می‌شود.
امینی خاطرنشان کرد: هر روز باید تعداد ایستگاه‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و مجموعه‌ای از افرادی که به ورزش اهمیت می‌دهند، افزایش یابد که این امر موجب نشاط و سلامتی بیشتر جامعه و عموم مردم خواهد شد.
وی بیان داشت: زمانی‌ که همه مردم بتوانند در امر ورزش مشارکت داشته ‌باشند و ورزش را جزو برنامه‌های اصلی زندگی خود بدانند، قطعاً به ‌سلامت مجموعه جامعه و کل جمعیت شهر کمک می‌شود و بر روی همه فعالیت‌های اجتماعی، اداری و فرهنگی مردم اثر مستقیم می‌گذارد.
امینی گفت: جزو وظایف ذاتی خود می‌دانیم از افرادی که به ورزش علاقه‌مند هستند و در این حوزه فعالیت می‌کنند حمایت کنیم. کسانی هم که از ورزش دور هستند و غفلت می‌کنند را با آگاه کردن از اثرات ورزش نکردن و تهدید بیماری‌هایی که آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد، به ورزش علاقه‌مند و جذب ایستگاه‌های ورزشی کنیم تا به مرور زمان فعالیت ورزش صبحگاهی جزو برنامه روزانه همه مردم شهر اصفهان قرار گیرد.

95/1/18::: 6:51 ع
نظر()