سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :11
کل بازدید :134494
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/5
1:23 ص

نواک جوکوویچ با برتری برابر رافائل نادال فاتح تنیس مسترز رم شد.

دیدار نهایی رقابت‌های تنیس مسترز رم روز گذشته برگزار شد که در آن نواک جوکوویچ صربستانی در حالی که ست نخست را به رافائل نادال اسپانیایی باخته بود، در ادامه با برتری در دو ست باقی‌مانده به عنوان قهرمانی تنیس مسترز رم دست یافت.

رافائل نادال در ست نخست موفق شد با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی برسد اما جوکوویچ در ادامه موفق شد در دو ست با نتایج مشابه 6-3 به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


  
  

آهنگ منم یکی از اون یازده تام برای تیم ملی,تتلو منم یکی از اون یازده تام,Amir tatalo cover music manam yeki az on yazdahtam,




متن و شعر آهنگ منم یکی از اون یازده تام از امیر تتلو

من هم یکی از اون یازده تام … / بچه های ما نداشتن مدرسه فوتبال
پا گرفتن تو زمین خاکی تو مدرسه تو پارک / یاد نگرفتن از معلم اروپایی
بالا اومدن با گل کوچیک و با روپایی / نداشتن رژیمای سبزی های خارجی
نرفتن اردوها و تفریحای کالجی / زمینایی که حتی نداره جا آبخوری
توپ پلاستیکی دولایه دروازه ها آجری / هزار تا داستان که بپیچن از خونه
همه با لباسایی که بی شک ارزونه / ولی باز همیشه گفتن چقدم خوبه
بهترین مربی هم که بچه محل بوده / با ایمان ما میریم جلو بگو یا مرگ یا ایران
قهرمانیم ما / کم نداشتیم عابد زاده ها رو
با غیرت …. نبوده کسی راه بندازه مارو / بیمنت ….. زحمت هارو بذار پای کادو
نداره یه خارجی حتی یه بابای مارو / که پینه بسته دستش … خسته هستش
ولی خب بازم داره دست بخشش / کمرش دیسک داره
ولی خم نیست آره بیست ساله که سرپا ایستاده اینا نمره بیست داره
از جنوب تا انزلی من / علی کریمی و خسرو حیدری کم ندیدم
ایرانیا تو جنگ سخت و واسه هم ظریفن / نمی شه نداریم من همه فن حریفم

سیر می شدیم تو راه با نون / کفش رنگ میداد به جوراب هامون
نمی دادن تو پارک رامون / امکانات نبود تو باشگامون
زمینامونم همیشه توراش پاره / توپاش داغون ، چهار سالی یه بار اونم شاید
اگه شانس دره خونت اومد باید / خودتو بدجور ثابت کنی حساب کن
حتی رو همسایت ما هممون پشت هم دیگه /با شعار یا زهراییم ما همه کل ایران امسال یکی از اون یازده تاییم  / می ریم جلو یازده تایی / با ایمان ما می ریم جلو بگو یا مرگ یا ایران / قهرمانیم ما / قهرمان ایران ما …….

دانلود اهنگ با کیفیت 320

Amir Tatalo – Manam yeki az on 11 Tam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amir Tatalo – Manam yeki az on 11 Tam


  
  

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مدیرعامل باشگاه صبا شد.


از جلسه هیات مدیره باشگاه صبای قم به اتفاق آرا عباس جهان‌بین به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

عباس جهان‌بین سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان استان قم را بر عهده دارد.


  
  

هوادار اوساسونا در بازی شب گذشته تیمشان با سقوط از جایگاه تماشاگران مجروح شدن

اوساسونا شب گذشته (یکشنبه) با وجود برتری دو بر یک برابر رئال بتیس به دسته پایین‌تر سقوط کرد. در این دیدار قسمتی از سکوهای ورزشگاه ال سادار شکست و باعث زخمی شدن 68 هوادار تیم میزبان شد. البته آمبولانس 10 هوادار اوساسونا را به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل کرد و بقیه هواداران نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

اوساسونا که در سال‌های گذشته همیشه در هفته‌های پایانی از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا می‌کرد، این بار به عنوان یکی از سه تیم سقوط کرده به دسته پایین تر لیگ اسپانیا معرفی شد.


  
  

اشتباه بزرگ نماینده فدراسیون جهانی باعث شد تیم ارمنستان به جای این که برای کسب عنوان پنجمی رقابت کند در پایان جام جهانی دهم شود.

در روز پایانی جام جهانی کشتی فرنگی و در گروهی که ایران حضور داشت، سه تیم ارمنستان، کره جنوبی و فنلاند هر کدام با یک برد و سه باخت وضعیت مشابهی داشتند. در پایان مسابقات مرحله گروهی، کونستانتین نماینده فیلا از ازبکستان اعلام کرد که برای تعیین تیم‌های سوم تا پنجم این گروه باید تعداد پیروزی با ضربه فنی شمارش شود تا به ترتیب تیم‌های سوم تا پنجم گروه مشخص شوند که دبیرخانه مسابقات مجبور شد به گفته نماینده فیلا عمل کند.

در ادامه آمریکایی‌ها که دوست داشتند با فنلاند به جای ارمنستان مسابقه دهند به این موضوع اعتراض کردند و معتقد بودند که جای این دو تیم باید در جدول عوض شود اما نتوانستند نماینده فیلا را قانع کنند. تا این که در ادامه، خبرنگاران فدراسیون جهانی به مقررات موجود در سایت فیلا مراجعه کرده و دریافتند که نماینده فیلا کاملا در اشتباه است و در شرایطی که سه تیم هم امتیاز شوند پوئن مثبت باید شمارش شود تا تیمی که کمترین پوئن مثبت را دارد در رده آخر قرار گیرد و نتیجه‌ رو در رو بین دو تیم باقی مانده تعیین کننده جایگاه تیم‌های سوم و چهارم جدول باشد. اما وقتی این موضوع به نماینده فیلا اطلاع داده شد که مسابقات پایانی برای تعیین تیم‌های هفتم و نهم به وزن 71 کیلوگرم رسیده بود.

کونستانتین که با قانون مکتوب فیلا مواجه شده بود، مجبور شد که اشتباهش را پذیرید، اما حاضر نشد مسابقات را قطع کرده و رقابت‌ها را از ابتدا شروع کند. او گفت که اشتباه صورت گرفته اما دیگر نمی شود کاری کرد!

به گزارش ایسنا، طبق قانون موجود در سایت فیلا تیم ارمنستان باید برای کسب مقام پنجم و تیم کره جنوبی برای رتبه هفتم مسابقه می‌دادند، اما با اشتباه نماینده فیلا کره جنوبی به دیدار پنجم و ششمی رفت و فنلاند برای عنوان هفتمی مسابقه داد تا ارمنستان که شانس این را داشت پنجم شود در نهایت با شکست از آمریکا در رده دهم قرار گیرد.


  
  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به باشگاه استقلال رفت تا با افشارزاده دیدار کند.

علیرضا رحیمی دقایقی پیش به محل باشگاه استقلال رفت تا با بهرام افشارزاده دیدار کند.

به گزارش فارس‏، رحیمی که برای عرض تبریک به افشارزاده به باشگاه استقلال رفته است وقتی با سوال خبرنگاران مبنی بر حضورش رو به رو شد به آنها گفت: ما که نباید همیشه جنگ داشته باشیم آمده‌ام به افشار زاده سر بزنم.

همچنین نگهبان باشگاه استقلال به محض دیدن مدیر عامل پرسپولیس خطاب به وی گفتند آبیته که رحیمی گفت ما مخلص همه ورزشی ها هستیم.

چند نفر از دوستان افشارزاده از اصفهان با گل و شیرینی به باشگاه استقلال رفتند تا به وی تبریک بگویند. آنها از اصفهان به تنرهان آمده‌اند.

  
  

پزشک تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر مصدومیت خاصی بین بازیکنان نداریم و عصر امروز هر 15 بازیکنان با هم تمرین خواهند کرد.

 به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیامک افروزی، پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم ملی گفت: رحمان داودی در عضلات پاراورتبرال ستون فقرات که دچار برخی مشکلات شده و در وسط بازی دوم با بلغارستان به علت درد تعویض و تحت درمان با لیزر، طب سوزنی و فیزیوتراپی قرار گرفته است. در تمرین دیروز صبح که کار با وزنه بود به تمرینات تخصصی پرداخت و عصر نیز به صورت اختصاصی و جدا از تیم تمرین کرد. پیش‌بینی می‌شود که برای تمرین امروز عصر با آمادگی خوبی حاضر شود.

افروزی در خصوص سید محمد موسوی سرعتی‌زن تیم ملی اظهار کرد: موسوی دچار التهاب دو تاندون‌های زیر کشککی به صورت مزمن است و به علت درد مجدد در این ناحیه از انجام پرش در تمرین عصر منع شد و فقط به زدن سرویس و برخی تاکنیک‌ها و همچنین تمرینات اختصاصی زانو ادامه داد، اما امروز می‌تواند به صورت عادی تمرین کند.

وی ادامه داد: همچنین مصدومیت میرزا جانپور تقریباً به طور کامل درمان شده است و در بازی دوم با بلغارستان بر اساس نظر کواچ در ست دوم در ترکیب اصلی بازی کرد.

پزشک تیم ملی در خصوص عادل غلامی گفت: مصدومیت کمر عادل غلامی نیز در حدود 90 در صد بهبودی داشته و همچنان تحت درمان است.

افروزی در پایان گفت: بقیه بازیکنان تیم مشکل جدی مصدومیت ندارند و فقط برخی‌ها تحت درمان‌های جزئی هستند و عصر امروز تمرین با تمام نفرات با حضور پانزده بازیکن برگزار خواهد شد.


  
  

ستاره خط حمله تیم فوتبال منچستریونایتد در برزیل بازوبند کاپیتانی تیم ملی هلند را بر بازوی خود خواهد بست.


لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند که گفته می‌شود به زودی سرمربی منچستریونایتد می‌شود، اعلام کرد روبین فن‌پرسی را به عنوان کاپیتان تیمش در جام جهانی 2014 برزیل انتخاب کرده است.

فن‌پرسی در 18 ماه گذشته و در مرحله انتخابی جام جهانی بازوبند کاپیتانی تیم ملی هلند را به بازو می‌بست و طبق اعلام فن‌خال این بازیکن در برزیل هم نقش فرمانده نارنجی‌پوشان را در زمین بازی ایفا خواهد کرد.

فن‌خال اظهار داشت: فن‌پرسی کاپیتان من است. او بهترین گلزن تیم من است و در یک و سال نیم گذشته زیر نظر من بازی کرده‌ است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند شده است، ضمن اینکه فوتبالی فوق‌العاده را ارائه می‌کند و با اینکه زمان زیادی از بازگشت او از دوره ریکاوری‌ نمی‌گذرد، گل‌های فوق‌العاده و باورنکردنی به ثمر می‌رساند.

فن‌خال با اشاره به بازی دوستانه اخیر تیمش برابر اکوادور که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، افزود: من از عملکرد فن پرسی در آن بازی راضی بودم و به نظرم در آن بازی نقش یک کاپیتان را به خوبی ایفا کرد. نه من بلکه هر مربی دیگری که بازیکنانی با صفات فن‌پرسی داشته باشد، او را به عنوان کاپیتان تیمش انتخاب می‌کند.

تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، شیلی و استرالیا رقابت خواهد کرد.

  
  

باشگاه فوتبال ماینس آلمان و سرمربی تیم آن برای قطع همکاری عاقبت به توافق رسیدند.

از چند هفته قبل «توماس توخل» قصد فسخ قراردادش را با ماینسی‌ها داشت.

به گزارش فارس، وی که تا تابستان سال بعد با این تیم سنتی لیگ ژرمن‌ها قرارداد دارد،‌ عنوان کرد می‌خواهد یک فصل را به استراحت بپردازد.

اما درپی این اعلام رسانه‌ها عنوان کردند مربی 40 ساله از طرف باشگاه‌های شالکه و بایرلورکوزن پیشنهاد مربیگری دارد که می‌خواهد یکی را برگزیند. همین مساله باعث تنش میان وی و ماینس شد. درگیری که به نظر می‌رسد عاقبت به پایان رسیده است. زیرا دوشنبه (امروز) رسانه‌ها اعلام کردند به توافق قطعی جهت قطع همکاری رسیده‌اند.

بر این اساس توخل به مدت یک فصل به استراحت خواهد پرداخت و حقوقی نیز دریافت نخواهد کرد. اما اگر در این مدت باشگاهی خواهان عقد قرارداد وی شود، آن‌وقت مربی جوان و خوش آتیه باید بخشی از مبلغ قراردادش را به تیم کنونی بپردازد.


  
  

احد پازاج جایگزین محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی ایران شد.

با تصمیم شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، احد پازاج به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی انتخاب و جانشین محمد بنا شد.

به نقل از تسنیم، پازاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل است و سمت سرپرستی تیم ملی در جام جهانی کشتی را برعهده گرفت.

همچنین نوربخش به عنوان مربی ارشد و مهرداد اسفندیاری فر به عنوان کمک مربی تیم ملی انتخاب شدند.

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >