سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر مستحبات واجبات را زیان رساند بنده را به خدا نزدیک نگرداند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :11
کل بازدید :134503
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/5
10:33 ص

دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ یک هفته پس از ناکامی مقابل رئال مادرید از «پپ گواردیولا»‌ حمایت کرد.


در شرایطی که یک هفته از مصاف برگشت سرخ‌پوشان مونیخی مقابل کهکشانی‌های مادریدی در جدال برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان و باخت فراموش‌نشدنی 4 بر صفر می‌گذرد، انتقاد‌های زیادی از سرمربی اسپانیایی تیم ژرمنی شده است.

با این حال مانوئل نویر که گلر اول تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 است، به جانبداری از مربی 42 ساله پرداخت.

به نقل از فارس، وی اظهارداشت: می دانم پپ از ما چه طلب می‌کند. وقتی او پای‌ تصمیماتش می‌ایستد، به طور کلی نیز کارمان را صحیح انجام می‌دهیم. فکر می‌کنم ما بازیکنان ابتدا باید به این موضوع فکر کنیم که ابتدا از خود انتقاد کرده و بهانه‌تراشی نکنیم، بعد بگوییم مربی مرتکب اشتباه شد. این طور برخورد کردن که خیلی ساده است.

وی ادامه داد: باید در نظر داشت همه ما در قایقی حضور داریم. اگر برنده شویم، همه جشن می‌گیریم و از همه ما تعریف می‌شود. وقتی هم ببازیم، همه مورد سئوال واقع می‌شویم.

دروازه‌بان برتر جهان در سال گذشته در مورد باخت 4 بر صفر از رئال عنوان کرد: در آن لحظات سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده، در جایی که باید باشیم، نبودیم. نباید خیلی راحت گذاشت 3 گل روی ضربات ایستگاهی دریافت کنیم، آن هم تیمی مثل ما که این همه افتخارات دارد.

او همچنین اضافه کرد:‌ باید بهتر عمل می‌کردیم وگرنه از قبل هم می‌دانستیم رئال روی ضدحمله چقدر قدرتمند عمل می کند.

وی در مورد جو کنونی باوارایی‌ها نیز عنوان کرد: اوضاع آنگونه که تصور می‌شود، بد نیست. نمی‌توان انتظار داشت که برنده هر جامی شویم و به هر افتخاری برسیم. طبیعی است که به عنوان ورزشکار، شما این انگیزه را دارید که تا حد امکان موفق باشید اما باید بپذیریم که نتوانستیم چه در بازی رفت و چه بازی برگشت مقابل رئال نتیجه را به سود خود تمام کنیم. به همین دلیل سزاوار باخت بودیم اما همیشه اینطور نیست و زندگی باز هم ادامه دارد.

نویر همچنین اظهار داشت: اکنون در فینال جام حذفی حضور داریم. باید با دورتموند روبه‌رو شویم و می دانیم که رقابتی به واقع سخت در انتظارمان هست. دیداری که به طور قطع مصافی سخت خواهد شد. مطمئنا همه تلاش خواهیم کرد تا فصل را با قهرمانی جام حذفی در کنار کسب مقام نخست بوندس‌لیگا به پایان ببریم.

  
  

ترکیب تیم فوتبال خوزستان برای دیدار مقابل السد قطر مشخص شد.


فولاد خوزستان از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه جاسم‌بن حمد در چارچوب دیدار رفت مرحل یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر‌ می‌رود.

ترکیب فولاد خوزستان برای این دیدار مشخص شد. با تشخیص حسین فرکی سوشا مکانی، عبدالله کرمی، ایوب والی، امید خالدی، مهرداد جماعتی،‌ شهاب کرمی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، سروش رفیعی، غلامرضا رضایی و لوسیانو پریرا دراین دیدار به میدان می‌روند.

  
  

یک سایت انگلیسی ادعا کرد باشگاه منچستریونایتد شروط سرمربی تیم ملی هلند را برای هدایت شیاطین سرخ پذیرفته است و او هفته آینده رسماً به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ معرفی می‌شود.


سایت گل انگلیس اعلام کرد لوئیز فن خال ماه گذشته پذیرفته جانشین دیوید مویس در منچستریونایتد شود اما آن را علنی نکرده تا زمانی که همه چیز جنبه رسمی پیدا کند.

به گزارش این سایت، باشگاه منچستریونایتد که ماه گذشته مویس را اخراج کرد هفته آینده به طور رسمی فن‌خال را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی می‌کند و این مربی هلندی در ماه جولای با پایان ماموریت‌اش برای هدایت تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 شغل جدید خود را آغاز خواهد کرد.

از قرار معلوم شایعاتی که درباره حضور فن‌خال در اولدترافورد منتشر شده است چندان با حقیقت فاصله ندارند و منچستری‌ها از مدت‌ها پیش با سرمربی پیشین تیم‌‌های بایرن مونیخ و بارسلونا به توافق رسیده‌اند اما منتظرند تا رقابت‌های لیگ برتر به پایان برسد و آن گاه این توافق را علنی کنند.

در حال حاضر رایان گیگز، هافبک ولزی منچستریونایتد به عنوان مربی - بازیکن هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد و در سه بازی که به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ روی نیمکت این تیم نشسته است دو پیروزی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده است.

  
  

فوتسال ایران، ویتنام را در خانه‌اش گلباران کرد


تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقتدرانه مقابل ویتنام راهی دیدار نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا شد.


در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برابر تیم میزبان به میدان رفت و در نهایت 15 بر 4 ویتنام را شکست داد.

حسین طیبی دقایق 2، 10 و 24، علی اصغر حسن زاده دقایق 25، 26 و 28، فرهاد فخیم 11، 36 و 38، محمد شجری 29 و 32، علیرضا وفایی دقایق 17 و 36، همچنین احمد اسماعیل پور و بهروز جعفری دقایق 11، 12، 17 و 30 برای ایران گلزنی کردند و لوآن دقایق 12 و 29، هانگ 22 و تات فی دقیقه 33 گل‌های ویتنام را به ثمر رساندند.

ویتنام در این دیدار از حمایت صدها تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود اما با وجود فشار این تماشاگران، شاگردان خسوس کاندلاس توانستند بازی برتری را نسبت به حریف خود نشان دهند. البته ویتنام هم در نیمه نخست یک بار تیر دروازه ایران را به لرزه درآورد.

در نیمه دوم ایران حریف را تسلیم قدرت خود ساخته و 10 بار دیگر دروازه ویتنام را گشود اما تا اندازه‌ای در دفاع ضعیف ظاهر شد تا حریف هم سه گل دیگر به اندوخته خود اضافه کند.

با این حال ایران با برتری 15 بر 4 در این دیدار راهی بازی نیمه نهایی شد که در این مرحله باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و لبنان برود.

  
  

عضو حقوقی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا حساب‌های مسدودشده پرسپولیس تا اواسط هفته آینده باز شود.


مهدی خواجه‌وند درخصوص نگرانی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته‌شان به دلیل بسته بودن حساب‌های باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه این مشکل برای گذشته است به نظر من حل شدنی است و نگرانی ندارد. حقیقت موضوع این است که مهم‌ترین دغدغه و دستور کار اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس پرداخت پول بازیکنان که از فصل گذشته مانده است.

به نقل از فارس، وی افزود: ما جلسات خوب و متوالی را در این خصوص داشته‌ایم و حتی کارمان به شبانه‌روز هم کشیده است مهم‌ترین کار ما این است که حساب‌های مسدود شده باز شود. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اواسط هفته آینده اگر مشکل خاصی پیش نیاید این حساب‌ها باز شود. ما برای اینکه بر اوضاع مسلط باشیم قطعا نیاز به زمان داریم.

خواجه‌وند در پاسخ به سوالی که آیا می‌توانید حساب جدید باز کنید یا خیر گفت: چرا نمی‌توانیم؟ برای باز کردن حساب جدید مشکلی نداریم اما مسدود شدن حساب‌های ما نیز مسئله عجیبی نیست اما مطمئن باشید ما می‌خواهیم حسابی داشته باشیم که تمام کارهای‌مان قانونی باشد و حالا باید ببینیم نیاز به حساب جدید داریم یا خیر.

عضو هیات‌مدیره پرسپولیس درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر کناره‌گیری اسپانسر قرمزپوشان تاکید کرد: مشکلی با اسپانسر نداریم آنها به تعهدات خود نیز به خوبی عمل کرده‌اند و پول مورد نظر را که بالغ بر 3 میلیارد تومان است به ما داده‌اند این پول گم نشده و اصلا مگر می‌شود که 3 میلیارد تومان به یکباره گم شود مطمئن باشید تمام تدابیر برای رفع این مشکلات نیز با پیگیری‌های رحیمی و اعضای هیات مدیره انجام شده و انشاءالله سعی خواهیم کرد هرچه سریع‌تر حساب‌های باشگاه باز شود.

گفتنی است همچنین اسپانسر باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در محل باشگاه جلسه‌ای با مسئولان قرمزپوشان داشت.

  
  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فقط پیشنهاد مدیرعامل را بررسی می‌کند و می‌گوید مخالف است یا موافق.


  علیرضا رحیمی در مورد اخبار منتشره از هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم این چه مطالبی است که رسانه‌ای شده و روی آن هم مانور می‌شود.

به گزارش فارس، من اخبار منتشره از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را تکذیب می‌کنم و زیاد نمی‌خواهم درباره موضوع صحبت کنم، چون صحبت‌های اشتباهی انتشار پیدا کرده و این صحبت اصلا در هیات مدیره نشده تا بخواهیم درباره‌اش حرف بزنیم.

وی افزود: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فقط پیشنهادهای مدیرعامل را بررسی می‌کند و یا می‌گوید مخالفم یا موافقم، اما حالا نمی‌دانم چرا برخی مسائل عجیب مطرح می‌کنند.

رحیمی در پاسخ سوالی که آیا برای جذب بازیکنان دست به کار شده‌اید یا خیر گفت: همه‌چیز درباره این موضوع را فقط به دایی سپردم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

  
  

تیم ملی ازبکستان با پیروزی مقابل لبنان به نیمه نهایی بازی ها رسید و حریف شاگردان خسوس در این مرحله شد.


در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا، تیم های ازبکستان و لبنان همزمان با بازی ایران و ویتنام به مصاف هم رفتند و در پایان این ازبک ها بودند که با برتری 6 بر 2 به نیمه نهایی رسیده و حریف تیم ملی ایران در این مرحله شدند.

برنامه بازی های مرحله نیمه نهایی:

پنج شنبه- 18 اردیبهشت

ژاپن – کویت ؛ ساعت 13

ایران – ازبکستان؛ ساعت 16

  
  

بازیکن باشگاه سوانسی که به مربی موقت این باشگاه شده بود به دلیل کسب نتیجه‌های خوب به عنوان سرمربی دائم این تیم انتخاب شد.


میشل لادروپ که در دوران حضورش روی نیمکت سوانسی سیتی این تیم را متحول کرد و به عنوان قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس رساند در میانه‌های فصل جاری به دلیل کسب نتیجه‌های ضعیف از سمت خود اخراج شد.

به نقل از فارس، گری مونک، بازیکن کهنه کار این تیم به عنوان بازیکن - مربی در سوانسی مشغول به فعالیت شد و توانست این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر مصون نگه دارد. اکنون سران باشگاه اعلام کردند به دلیل نتیجه‌های خوبی که مونک در این مدت گرفته او را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرده‌اند.

  
  

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: شش ماه دیگر همه باشگاه‌های لیگ برتری حسرت داشتن کمیته فنی پرسپولیس را خواهند خورد.


 امیر عابدینی در مورد هجمه‌ای که علیه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و همچنین اعضای هیات مدیره به راه افتاده است به طوری که حمید استیلی مجبور شد با چند رسانه گفت‌وگو کند و بگوید که این صحبت‌ها را نکرده گفت: آنچه که هیات مدیره باشگاه مصوب می‌کند باید اجرایی شود و حمید استیلی هم به عنوان سخنگوی باشگاه می‌تواند نظرش را صریح بگوید، سایر اعضای هیات مدیره هم می‌توانند نظراتشان را بدون هیچ منعی بیان کنند بدون آنکه بخواهند مواخذه شوند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: کمیته فنی هم باید ابتدا شرح وظایفش مشخص و آیین‌نامه‌ای تدوین شود که این آیین‌نامه توسط مدیرعامل باشگاه به هیات مدیره برود و مصوب شود در نوشتن آیین‌نامه کمیته فنی هم باید شرح وظایف کمیته‌های فنی باشگاه‌های تراز اول دنیا را مدنظر قرار داد اینکه کمیته فنی آن باشگاه‌ها چه کاری قرار است انجام بدهند و ما هم باید طبق آن و مطابق با قوانین فیفا آیین‌نامه را نوشته و تصویب کنیم در آن صورت همه‌چیز قانونمند است.

مدیرعامل سابق باشگاه داماش گیلان گفت: رحیمی مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده تا قبل از شکل گرفتن کمیته فنی می‌خواهد حکمی صادر کند و من به همراه یک گروه کارشناس آیین‌نامه کمیته فنی را بنویسیم و آیین‌نامه توسط هیات مدیره تصویب شود و علی دایی هم یک آدم کاملا حرفه‌ای است و می‌داند که هیات مدیره توسط معیارهای قانونی و حقوقی تصمیم‌گیری می‌کند و در آن صورت مشکلی با کمیته فنی نخواهد داشت. کمیته فنی مقابل علی دایی نیست بلکه حامی سرمربی است نه علی دایی که هر کس دیگر هم سرمربی باشد کمیته فنی حامی اوست.

عابدینی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده درباره صادقیان در جلسات هیات مدیره گفت: من هم شنیده‌ام که گفته‌اند چون صادقیان قلیان کشیده او را نمی‌خواهیم البته استیلی گفته من چنین حرفی نزده‌ام ولی من این را می‌گویم وقتی علی دایی بازیکنی را از نظر فنی تایید می‌کند دیگر آن بازیکن را پرسپولیس می‌خواهد و اگر خدایی‌ناکرده بازیکنی اشکالی در مسائل فرهنگی و اجتماعی داشت وظیفه کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی باشگاه است که آن اشکال‌ها را برطرف کند نه آنکه خط بطلان بر روی بازیکن بکشند در آن صورت ما چه کاری برای اجتماع کرده‌ایم. صادقیان مورد تایید کادر فنی است بنابراین در پرسپولیس هم می‌ماند.

وی در مورد احتمال امضای قرارداد همکاری با باشگاه‌های میلان، نایمخن هلند و اینکه میلانی‌ها گفته‌اند از همکاری با پرسپولیس رضایت ندارند گفت: دو کار خوب رویانیان ابتر ماند یکی قراردادی که با صداوسیما پیش برده بود باید اسناد و مدارک آن قرارداد پیدا شود زیرا اعضای هیات مدیره سابق به من گفته‌اند که این مدارک در حال نهایی شدن بود و قرارداد خوبی هم بود بنابراین رحیمی باید آن قرارداد را ادامه بدهد.

عابدینی افزود: بحث دوم لینک‌هایی که با باشگاه‌های اروپایی مثل میلان گرفته بود، ما می‌خواهیم آکادمی باشگاه پرسپولیس را به باشگاه‌های اروپایی متصل کنیم ضمن اینکه در نقل و انتقال بازیکن به اروپا هم فعال شویم. بازیکن پرسپولیس و بازیکنان ایران نباید به کشورهای حوزه خلیج فارس ترنسفر شوند زیرا در این کشورها چیزی به فوتبال آنها اضافه نمی‌شود اما اگر بازیکنان به اروپا منتقل شوند به داشته‌های بازیکنان ما اضافه خواهد شد بنابراین با کمک هیات مدیره و مدیرعامل می‌خواهیم با باشگاه‌های میلان ایتالیا، واشاش مجارستان و نایمخن هلند قرارداد همکاری امضا کنیم.

عابدینی در مورد اینکه انتقادهای زیادی از کمیته فنی پرسپولیس که هنوز تشکیل نشده آغاز شده گفت: متاسفانه برخی افراد با وجود آنکه مسئولیتی در گذشته در این سمت‌ها داشتند اما آن را به تمسخر گرفتند زیرا درک حقوقی و علمی از جایگاهی که در اختیارشان بود نداشتند. شنیده‌ام که علی پروین گفته شأن برخی از آنها بالاتر از آن بود که عضو کمیته فنی شوند باید بگویم ما اگر مقابل اجتماع و مردم برای خودمان شأنی در نظر بگیریم و بحث خدمتگزاری را فراموش کنیم در آن صورت چگونه می‌توانیم ادعای پرسپولیسی بودن یا خادم مردم بودن را داشته باشیم. ما همه ادعا داریم که برای کمک به پرسپولیس آمده‌ایم آیا کار بدی کرده‌ام که چنین کاری کرده‌ام؟ به شما قول می‌دهم شش ماه دیگر همه باشگاه‌ها حسرت داشتن کمیته فنی پرسپولیس را بخورند و بگویند ای کاش در این مورد ما هم از پرسپولیس الگوبرداری کرده بودیم.

وی در مورد اینکه حساب‌های باشگاه پرسپولیس همچنان مسدود است گفت: من در آن بخش کاری ندارم مسئولیت آن بخش بر عهده هیات مدیره و مدیرعامل است و خودشان مشکل را حل می‌کنند.

مدیرعامل سابق داماش در مورد اینکه الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان اعلام کرده داماش حق انتقال از گیلان را ندارد گفت: حرفی که او زده قانونی است اما سوال من این است اکنون که مسئولان داماش گیلان می‌گویند که دیگر نمی‌توانیم در رشت هزینه کنیم چه باید کرد؟ مسئولان گیلان جلو بیایند و پرداخت دیون باشگاه را قبول کنند و تعهد بدهند که داماش به سرنوشت چوکا و سپیدرود دچار نمی‌شود حاضرم 3 سال به طور رایگان باشگاه را به آنها بدهم تا اداره کنند.

  
  

سرمربی تیم ملی استرالیا کاپیتان «ساکروس» را به دلیل ناآمادگی او پس از مصدومیت اخیرش در فهرست بازیکنان خود برای سفر به برزیل قرار نداد.


  آنژه پوستکوغلو، سرمربی تیم ملی استرالیا اعلام کرد لوکاس نیل، کاپیتان این تیم را در فهرست بازیکنان خود برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل قرار نمی‌دهد. به نظر می‌رسد تصمیم پوستکوغلو به معنای پایان حرفه ملی لوکاس نیل 36 ساله که 96 بازی ملی برای استرالیا انجام داده است باشد و این در حالی است که او پیشتر اعلام کرده بود برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2015 که به میزبانی کشور او برگزار می‌شود انگیزه فراوانی دارد.

سرمربی تیم ملی استرالیا گفته تصمیم وی برای کنار گذاشتن نیل از فهرست اولیه 30 نفره بازیکنانش در جام جهانی 2014 آسان نبوده اما دلیل اتخاذ این تصمیم عدم اطمینان او از آمادگی کاپیتان «ساکروس» برای تحمل فشار سنگین بازی‌های استرالیا در برزیل است.

پوستکوغلو با اعتراف به این موضوع که یک هفته پیش تصمیم خود برای کنار گذاشتن نیل را به اطلاع وی رسانده است، اظهار داشت: لوکاس نیل کاملاً ناراحت بود. تصمیم سختی بود. او واقعاً سخت تلاش کرد تا خودش را برای جام جهانی آماده کند و انگیزه فراوانی برای حضور در این رقابت‌ها نشان داد.

وی افزود: ملاک و معیار ارزیابی من برای وضعیت نیل نه گذشته دور او بلکه وضعیت او در 6 ماه اخیر بوده است. از نظر آمادگی جسمانی، شواهد و مدارک زیادی برای من وجود نداشت تا ثابت شود که نیل آماده حضور در جام جهانی است.

لوکاس نیل اولین بازی ملی‌اش برای تیم ملی استرالیا را در سال 1996 انجام داد و 60 بار بازوبند این تیم رابر بازو بست. دوران افت نیل از ماه نوامبر سال گذشته که مقطعی در فوتبال ژاپن توپ زد، آغاز شد. نیل سرانجام توانست در ماه فوریه با تیم واتفورد قرارداد ببندد و این قبل از انتقال قرضی او به تیم دونکسترراورز بود.

از زمان روی کار‌آمدن پوستکوغلو به عنوان سرمربی تیم ملی استرالیا پس از اخراج هولگر اوسیک آلمانی در ماه اکتبر سال 2013، گروهی از بازیکنان کهنه‌کار تیم ملی استرالیا از جمله مارک شوارتزر، هری کیول و برت امرتون با فوتبال ملی خداحافظی کرده‌اند.

تیم ملی استرالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل باید با تیم‌های ملی اسپانیا، هلند و شیلی رقابت کند.

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >