سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دوستی ات را محبوب ترین چیزها نزدم گردان . ترس از خودت را ترس بارترین چیزها برایم قرار ده و با شوق دیدارت، نیازهای دنیا را از من ببُر و هر گاه چشمْ روشنی اهل دنیا را از دنیایشان قرار دادی، چشمم را با عبادتت روشن کن . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :6
کل بازدید :134204
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/9
11:10 ع

بازیکن تیم فوتبال یوونتوس گفت: من معتقد هستم که پوگبا و کونته در این تیم می‌مانند و از جمع بیانکونری‌ها جدا نخواهند شد.


  یورنته بازیکن تیم فوتبال یوونتوس گفت: اخبار و شایعات زیادی در رابطه با جدایی آنیونیو کونته سرمربی تیم پوگبا بازیکن فرانسوی تیم منتشر شده است که من نمی‌دانم چه‌قدر این اخبار صحت دارد ولی من با توجه به شناختی که نسبت به این افراد دارم باید تاکید کنم که به نظرم آن‌ها دراین تیم مانده و طبق روال قبل به کارشان در جمع بیانکونری ها ادامه خواهند داد.

این به نفع تیم است ومن امیدوارم که شرایط ادامه فعالیت این افراد از طرف روسای باشگاه فراهم شود.

  
  

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.


  در یک دیدار دیگر از مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتیال بنیادکار ازبکستان که در گروه دوم پس از فولاد به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرده است، در ورزشگاه خانگی خود میزبان الهلال عربستان بود که در گروه چهارم این رقابت‌ها بالاتر از السد و سپاهان به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شده بود.

به گزارش فارس، این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سامی جابر به پایان رسید.

سالم الدوساری در دقیقه 38 برای الهلال در این مسابقه گلزنی کرد.

بازی برگشت دو تیم روز چهارشنبه 24 اردیبهشت در ریاض برگزار خواهد شد.

  
  

به دنبال کسب نتایج نه چندان مطلوب بارسلونا، مسئولان این باشگاه به دنبال جایگزینی برای مارتینو در رأس کادر فنی این تیم می‌گردند.

ارنستو والورد، سرمربی اتلتیکو بیلبائو یکی از این گزینه‌هاست، وی به تازگی با اعلام این پیشنهاد به رد آن پرداخته است.

وی در این خصوص افزود: برای تاتا مارتینو در باسلونا آرزوی موفقیت فراهم کرد و به این تیم نخواهم رفت.


  
  

برزیل که 12 ژوئن دیدار افتتاحیه رقابت‌های جام جهانی را در مقابل کرواسی برگزار خواهد کرد با تیم های کامرون و مکزیک همگروه است.


  اسامی 23 بازیکن دعوت شده تیم ملی برزیل:

دروازه بانان: جفرسون (بوتافاگو) - خولیو سزار (تورونتو) - ویکتور (اتلتیکو )

مدافعین: دانته (بایرن مونیخ) - داوید لوئیز (چلسی) - انریکه (ناپولی) - تیاگو سیلوا (پاریس سن ژرمن) - دانی آلوز (بارسلونا) - مایکون (آاس رم) - مارسلو (رئال مادرید) - مکسول (پاریس سن ژرمن)

هافبک‌ها: فرناندینیو (منچسترسیتی) - هرنانس (اینتر) - لوئیز گوستاوو (وولفسبورگ) - اسکار (چلسی)- پائولینیو (تاتنهام) - رامیرس (چلسی) - ویلیان (چلسی)

مهاجمین: برنارد (شاختار دونتسک) - فرد (فلومیننزه) - هالک (زنیت ) - جو (اتلتیکو) - نیمار (بارسلونا)

  
  

جلسه مسئولان بلیت‌فروشی سازمان لیگ با پرسپولیسی‌ها برای فروش بلیت‌های بازی‌های قرمزپوشان در سال جدید به صورت الکترونیکی برگزار شد.


 بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای یک ساعته با مسئولان بلیت‌فروشی سازمان لیگ اسپانسر باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد بلیت‌فروشی‌های پرسپولیس در فصل جاری به صورت الکترونیکی و با کمک باشگاه پرسپولیس برای کمک به هواداران که راحت‌تر بلیت‌ها را فراهم کنند، انجام شود.

همچنین در این جلسه هماهنگی‌های لازم با سازمان لیگ انجام شد که بلیت‌فروشی‌های قرمزپوشان توسط خود باشگاه انجام شود.

این در شرایطی است که در چند مدت گذشته نیز بارها این توافق بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ شد اما رسمیت پیدا نکرد ولی این بار سرخپوشان در جلسه امروز خود با مسئولان بلیت فروشی الکترونیکی سازمان لیگ اسپانسر باشگاه به توافق رسیدند که این کار انجام شود.

  
  

تیم فوتبال فولاد در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در پایان نیمه نخست مقابل السد به تساوی دست یافت.


  تیم‌های فوتبال السد قطر و فولاد ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازیکنان فولاد با توجه به اینکه در این دیدار میهمان بودند در نیمه نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

در دقایق پایانی بازیکنان فولاد روی ضدحمله توسط پریرا صاحب موقعیت شدند که دروازه السد این توپ را دفع کرد. رائول، ستاره اسپانیایی السد در دقایق پایانی ارسالی از روی کرنر داشت که توپ به تیرک دروازه اصابت کرد.

غلامرضا رضایی در دقیقه 13 به علت مصدومیت جای خود را به ساسان انصاری داد.

  
  

فیل جونز مدافع منچستر یونایتد در پی آسیب دیدگی کتف در دیدار سه شنبه شب برابر هال سیتی در بیمارستان بستری شد.


 رایان گیگز سرمربی موقت منچستر یونایتد گفت: «جونز به بیمارستان منتقل شده و ما باید وضع را بررسی کنیم. البته وضع این بازیکن خوب به نظر نمی رسید ولی باید صبر کنیم تا همه چیز مشخص شود.»

جونز 22 ساله در اواسط نیمه نخست در یک نبرد هوایی با مینور فیگوئرا بازیکن حریف دچار این آسیب دیدگی شد و با کمک یکی از اعضای کادر پزشکی منچستر یونایتد زمین را ترک کرد.

این خبر برای روی هاجسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس نیز نگران کننده است زیرا وی قصد دارد روز دوشنبه فهرست 23 نفره این تیم را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل اعلام کند.

جونز که از بازیکنان با استعداد انگلیس به حساب می آید تاکنون 9 بار در تیم ملی بازی کرده است و پیش بینی می شد برای جام جهانی به اردو دعوت شود.

  
  

سایت باشگاه نفت مدعی شد گل محمدی با باشگاه ذوب آهن به توافق رسیده است.


 به نقل از سایت باشگاه نفت، در مطلبی که به نظر می رسد حکم اطلاعیه خداحافظی با سرمربی فصل گذشته را دارد آمده است: یحیی گل محمدی، سرمربی فصل گذشته نفت تهران با باشگاه ذوب آهن به توافق رسیده است. مسولان موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران علی رغم تمایل شدید به تداوم حضور این مربی در رأس کادر فنی تیم، به سبب برخی موارد همچون موضوعات اقتصادی و ...قادر به همکاری با این مربی نشد و گویا تقدیر بر این بوده است که گل محمدی در مجموعه ای دیگر به فوتبال این مرز و بوم خدمت کند.

  
  

رافائل واران مدافع جوان و ملی پوش فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا دیدار روز چهارشنبه تیمش مقابل وایادولید را از دست داد.


 واران از ناحیه پای راست دچار آسیب دیدگی شده است. تیم فوتبال رئال مادرید شامگاه چهارشنبه در چارچوب دیدار باقی مانده از هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های اسپانیا ، لالیگا، در دیداری بسیار مهم به مصاف وایادولید می رود.

به نوشته پایگاه اینترنتی نشریه اکیپ، حضور این فصل واران در رئال مادرید به دلیل مصدومیت های پیاپی با شرایط پیچیده ای مواجه شد. وی در دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل والنسیا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به نوشته مطبوعات اسپانیایی رافائل واران مدافع 21 ساله به علت حضور کم در ترکیب تیم رئال مادرید تصمیم گرفته است تا از این تیم جدا شود.

با توجه به اعتقاد کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به استفاده از زوج په په و سرخیو راموس در قلب دفاع ، واران بر خلاف فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نمی کند و از این وضعیت ناراضیست. او تاکید کرده است حاضر نیست یک فصل دیگر نیمکت نشین باشد.

  
  

سرمربی موفق تیم ملی ایتالیا معتقد است بازیکنانش باید هدف اول خود را صعود از گروه قرار دهند.


 پراندلی تا زمان صعود آتزوری از گروه چهارم جام جهانی، انتظار زیادی از بازیکنانش ندارد. وی که توانست ایتالیا را دو بازی زودتر از پایان مرحله مقدماتی، راهی جام جهانی کند، سعی در کم کردن میزان توقعات از لاجوردی پوشان دارد.

ایتالیا در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف انگلیس می رود و سپس رویارویی با کاستاریکا و اروگوئه، برنامه آنها در مرحله گروهی جام جهانی 2014 خواهد بود. در همین راستا پراندلی معتقد است که آنها باید ابتدا به فکر صعود از گروه باشند. وی در مصاحبه با شبکه رای اسپورت گفت: ما به خوبی می دانیم که در گروه سختی قرار گرفته ایم. هدف اول ما صعود از گروه است و پس از آن باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

  
  
<   <<   6   7      >