سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شرافت دانش همین بـس که کسی هم که آن را نیک نمی داند ادعایش می کند و هرگاه به آن منسوب گردد شادمان می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید :134462
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/1
9:12 ص

منچستر‌یونایتد در تدارک است آرتورو ویدال شیلیایی را پس از جام‌جهانی 2014 به خدمت بگیرد.

منچستر‌یونایتد در اولین فصل بدون سرآلکس فرگوسن نتایج بسیار بدی کسب کرد و باعث شد این تیم پس از 19 سال نتواند سهمیه حضور در رقابت های باشگاهی در اروپا را به دست آورد. شیاطین سرخ در این فصل قصد دارند با خرید چند بازیکن جدید تغییر و تحول زیادی ایجاد کنند.

به نقل از ایسنا، روزنامه "دیلی‌میرر" انگلیس اعلام کرد باشگاه منچستر‌یونایتد به دنبال به خدمت گرفتن آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس پس از جام جهانی 2014 است. قرارداد ویدال با یوونتوس پس از جام‌جهانی به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست این بازیکن شیلیایی در تورین بماند یا خیر.

سرآلکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد در حال حاضر در تورین به سر می‌برد. او دیدار فینال لیگ اروپا را نیز بین بنفیکا و سویا از نزدیک دید و پس از پایان این دیدار با آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس به مذاکره نشست تا درباره وضعیت ویدال اطلاع کسب کند.


  
  

مسئولان فدراسیون‌ فوتبال اسپانیا، زمان آغاز و پایان رقابت‌های لیگ و جام حذفی این کشور در فصل آینده را تغییر دادند.

نشریه مارکا اعلام کرد فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه رقابت‌های داخلی این کشور در فصل 15-2014 را مشخص کرده است و تنها برای زمان برگزاری بازی‌های هفته نخست لالیگا مردد است و دو گزینه را پیش روی خود می‌بیند. گزینه اول برگزاری هفته نخست در روزهای 16 و 17 آگوست سال 2014 (25 و 26 مرداد 1393) است و گزینه دوم هفته پس از آن.

در تقویم فصل آینده فوتبال اسپانیا برخلاف فصل گذشته، بازی سوپرجام میان قهرمان لالیگا و قهرمان جام حذفی در روز دوازدهم آگوست 2014 (21 مرداد 1393) برگزار می‌شود. این در حالی است که در فصول قبل این بازی یک یا دو هفته پس از آغاز لالیگا برگزار می‌شد. همچنین در این تقویم تاریخ حضور یکی از دو تیم شهر مادرید در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان (به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان) مشخص شده است. این تیم در فاصله روزهای دهم تا بیستم دسامبر 2014 (19 تا 29 آذر1393) در رقابت‌های داخلی اسپانیا بازی نخواهد کرد.

براساس تقویم جدید رقابت‌‌های فصل آینده فوتبال اسپانیا که به منظور کم کردن فشردگی بازی‌ تیم‌های بزرگ حاضر در رقابت‌های داخلی و اروپایی تنظیم شده است، فینال جام حذفی در روز سی‌ام ماه مه سال 2015 (9 خرداد 1394) برگزار می‌شود.

93/2/29::: 6:49 ع
نظر()
  
  

بهرام افشارزاده، دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک، مدیرعامل باشگاه استقلال شد.

به دنبال برگزاری نخستین نشست هیات مدیره استقلال، بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

هیات مدیره جدید باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) در دفتر افشارزاده اولین نشست خود را برگزار کرد و در نهایت پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای مدیر عاملی باشگاه آبی پوشان، افشارزاده به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه منصوب شد.

بهرام افشارزاده سال‌ها دبیر کل کمیته ملی المپیک بوده است. او ریاست فدارسیون وزنه‌برداری را نیز در کارنامه مدیریتی‌اش دارد. هم اکنون هم به عنوان مشاور عالی وزیر در امور بین الملل مشغول است.


  
  

رویینگ‌سواران ایران در کاپ آسیایی به فینال A رسیدند.

 در ادامه رقابت‌های رویینگ کاپ آسیا نماینده‌های ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در روئینگ 4 نفره مردان ایران با ترکیب امیر رهنمایی، مسعود فتحی، صابر نادری، خشایار عباس‌آبادی به این رقابت‌ها اعزام شد. ورزشکاران ایران در مرحله نیمه‌نهایی با زمان 6:07.64 در گروه خود اول شدند و باید در فینال مقابل نمایندگان هنگ‌کنگ، هند، قزاقستان، ژاپن و تایپه روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در روئینگ 4 نفره بانوان ایران با ترکیب مریم سعیدی، نازنین ملایی، مهسا جاور و حمیرا برزگر با زمان 6:50.17 با قرار گرفتن در جایگاه نخست گروه خود راهی فینال شد. ایران باید فردا مقابل پاروزنان ژاپن، قزاقستان، ویتنام، تایپه و هند مسابقه دهد.


سولماز عباسی در تک‌نفره سبک وزن، با زمان 8:09.49 در گروه خود اول شد و به فینال رسید و باید با حریفانی از ژاپن کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ و قزاقستان رقابت می‌کند.

عاقل حبیبیان در روئینگ تک نفره مردان با زمان 7:15.13 در گروه خود اول شد. این ورزشکار فردا در فینال A با پاروزنان کره‌جنوبی، ژاپن، هنگ‌کنگ و ویتنام رقابت می‌کند.


  
  

سید سعید رضا افجه‌ای به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال انتخاب شد.

به دنبال انصراف منصور پورحیدری از این سمت سید سعید رضا افجه ای به عنوان سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال انتخاب شد.

این انتخاب با حضور امیر رضا خادم و نماینده بازرسی با رای اکثریت اعضا صورت گرفت.


  
  

جواد نکونام و علی کریمی در رصد باشگاه‌های عربی و اروپایی قرار دارند.

جواد نکونام و علی کریمی بازیکنانی هستند که شاید بعد از جام جهانی به تیم‌های خارجی بروند. با وجود آنکه رسانه‌های عربی چندی قبل بحث بازگشت جواد نکونام به لیگ ایران و استقلال را مطرح کردند اما این بازیکن هم از جمله نفراتی است که انتخاب تیم فصل آینده خود را به بعد از جام جهانی موکول کرده است. حضور در جام جهانی برای کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران فرصتی است تا برای ادامه فوتبال خود با پیشنهادهای بهتری روبرو شود و او از هم اکنون در مدار دید برخی باشگاه‌های عربی و اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، نکته جالب این است که علی کریمی هم با وضعیت مشابهی روبروست و به همین دلیل در انتخاب تیم فصل آینده خود عجله‌ای ندارد. هرچند که کریمی جام جهانی را از دست داده اما باشگاه‌هایی عربی و اروپایی هستند که به حضور این بازیکن در صورت آنکه شرایط جسمانی ایده‌آل را داشته باشد، ابراز تمایل کرده‌اند.
گن لاغری اسلیم لیفت زنانه گن وی کر اتفاقی که اگر پروسه آشتی دادن علی دایی و کریمی به نتیجه نرسد، احتمالش بیشتر هم خواهد بود و تداعی‌کننده حضور ناگهانی علی کریمی در اروپا است.

  
  

آتلتیکو مادرید با تساوی برابر بارسلونا به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یافت.

برای مشاهده کلیپ خلاصه این مسابقه کلیک کنید
هفته سی و هشتم رقابت‌های لیگای اسپانیا با یک دیدار فینال گونه در ورزشگاه نیوکمپ ادامه یافت که در آن دو تیم بارسلونا و آتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم مادریدی بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید قهرمان شود.

در این دیدار آتلتیکومادرید بدشانس بود که دو بازیکن مهم خود یعنی دیگو کاستا و آردا توران را به دلیل مصدومیت از دست داد و در ادامه بارسلونا موفق شد با ضربه آلکسیس سانچس از زاویه بسته به زیبایی گلزنی کند تا نیمه نخست با برتری بارسلونا به پایان برسد.

در نیمه دوم اتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه 49 با ضربه دیگو گودین به گل تساوی برسد. در ادامه مسابقه بازیکنان آتلتیکو مادرید توانستند به خوبی بازی را اداره کنند تا به سلطه بارسلونا ورئال مادرید در لیگای اسپانیا پایان دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.


  
  

توپچی‌های لندن با شکست هال سیتی قهرمان جام حذفی انگلیس شدند و به انتظار طولانی مدت خود برای کسب یک عنوان قهرمانی پایان دادند.

برای مشاهد کلیپ خلاصه این مسابقه کلیک کنید.

برای مشاهده کلیپ جشن قهرمانی آرسنال کلیک کنید.
 دیدار فینال جام حذفی انگلیس امشب (شنبه) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن میان تیم‌های آرسنال و هال‌سیتی برگزار شد که این بازی با پیروزی 3 بر 2 توپچی‌‌های لندن و پایان 9 سال انتظار آنها برای کسب یک جام قهرمانی خاتمه یافت.

در این دیدار هال سیتی شروعی طوفانی داشت و در همان 10 دقیقه اول دو بار توسط جیمز چستر در دقیقه 4 و کورتیس دیویس در دقیقه 9 به گل رسید تا شوک بزرگی را به توپچی‌ها وارد کند.

در دقیقه 17 سانتی کاسورلا یکی از گل‌های خورده را برای آرسنال جبران کرد تا این تیم به بازی برگردد. هال‌سیتی تا دقیقه 71 برای محافظت از برتری‌اش مقاومت کرد اما در نهایت دروازه‌اش توسط لوران کاسیلنی برای بار دوم باز شد.

بازی در 90 دقیقه معمول با تساوی 2-2 خاتمه پیدا کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه دوم و در دقیقه 109 بود که آرون رمزی با پاسی از اولیویه ژیرو گل سوم آرسنال را به ثمر رساند تا شاگردان آرسن ونگر پیروزی میدان باشند.

با این نتیجه آرسنال توانست پیروز میدان شود و برای اولین بار از سال 2005 (سالی که اتفاقاً در آن جام حذفی انگلیس را فتح کرده بود) ‌یک جام به دست آورد. این یازدهمین باری بود که توپچی‌های لندن فاتح جام حذفی انگلیس شدند.

  
  

تیم فوتبال بایرن مونیخ برای هفدهمین بار قهرمان رقابت‌های جام حذفی آلمان شد.

برای مشاهده کلیپ جشن قهرمانی بایرن مونیخ کلیک کنید.
برای مشاهده کلیپ خلاصه این دیدار کلیک کنید.


در دیدار فینال جام حذفی آلمان، دو رقیب دیرینه و فینالیست‌های سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا یعنی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

90 دقیقه وقت قانونی این دیدار حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو اتفاق مهم وقت‌های قانونی مصدومیت فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در نیمه نخست که منجر به تعویض وی شد و رد شدن گل سالم دورتموند در نیمه دوم بود که داور به اشتباه دستور ادامه بازی را داد در صورتی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که توپ از خط دروازه بایرن به طور کامل گذشته بود.

همچنین در این دیدار حساس تام هنکس ستاره و چهره مشهور سینمایی به عنوان هوادار بروسیادورتموند در ورزشگاه المپیک برلین حضور یافته بود.

در وقت‌های اضافی اما این بایرن مونیخ بود که باز هم توسط آرین روبن بازیکن هلندی خود همچون سال گذشته که در فینال لیگ قهرمانان اروپا گل پیروزی‌بخش بایرن را وارد دروازه دورتموند کرده بود، در دقیقه 107 به گل رسید و در ادامه توماس مولر در دقیقه 120 برای بار دوم دروازه دورتموند را گشود تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان گواردیولا خاتمه یابد تا پپ گواردیولا موفق شود در نخستین فصل حضور خود در بایرن مونیخ، چهارمین جام را نیز با این تیم کسب کند.

بایرن مونیخ تاکنون 16 بار قهرمان جام حذفی آلمان شده و بروسیا دورتموند نیز تاکنون سه بار قهرمان این رقابت‌ها شده بود.

این هفدهمین قهرمانی باواریایی‌ها در جام حذفی آلمان محسوب می‌شد.


  
  

یر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال در لیگ چهاردهم فعالیت خواهد کرد.

افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در پایان جلسه هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی با اکثریت آرای هیئت مدیره همچنان سرمربی این تیم باقی ماند.

  
  
   1   2   3   4   5   >>   >