سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دگرگونى روزگار گوهر مردان است پدیدار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :15
کل بازدید :134451
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/30
4:8 ع

واکنش باشگاه پرسپولیس به‌ خداحافظی کریمی

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به خداحافظی علی کریمی واکنش نشان داد.

در متن این بیانیه چنین آمده است:



بسمه تعالی

شخصیت انسان‌ها در طول عمرشان بدست خودشان ساخته شده و زیربنای همه ارکان آن، رفتارها و برخوردها در اماکن عمومی و اجتماعی بوده و آنجا است که در دو جهت تسخیر قلب‌ها و دل‌های شیفتگان و یا زدوده شده از گوشه ذهن افراد جامعه قرار می‌گیرد. در صحنه ورزش نیز به عینه می‌بینیم صرفاً خوب گلزنی و پاس دادن و دریبل کردن ملاک نبوده و چه بسا افراد بیشماری در اوج ورزش بوده و امروزه نامی از آنها نمانده و به حیطه فراموشی سپرده شده‌اند و در مقابل افرادی که ورزشکار متبحری نبوده اما نامشان بلندآوازه گردیده و جاودان مانده‌اند و چه نیکوست که بدانیم زیر بنای این جاودانگی واژه‌ای جز اخلاق نیست.

افرادی نیز هستند که در هر دو مسیر جاودانه‌اند و از جمله می‌توان به آقای علی کریمی نام پر آوازه و همیشه تاثیرگذار و اخلاق مدار جامعه فوتبال ایران و پرسپولیس که فوتبال در کنار اخلاقش، همیشه بازی اندروید مثال زدنی خواهد بود و شاید به جرأت بتوان گفت تکرار نشدنی خواهد ماند نام برد. او بنا به هر دلیلی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و قطعاً قداست او برای هم ارگان‌ها و افراد حفظ خواهد ماند و او که بارها به عنوان ورزشکار حماسه‌ها آفریده، غرور ملی ایجاد کرده و جامعه ایرانی را سربلند و سرافراز نموده و آنگاه در مقابل ارزش‌های انسانی سر تعظیم فرود آورده و خود را مدیون به جامعه می شناسد و بارها بعد از دیدارهای  بازی دخترانه ملی و خلق موفقیت از زبانش شنیده‌ایم خود را سرباز وطن می شناسد. بازی بن تن کریمی در دیدارهای باشگاهی خود را یک پرسپولیسی اصیل دانسته و بارها و بارها با پیراهن سرخ و آتشین پرسپولیس آتش بپا کرده است و به گزاف نگفته باشیم دنیا فوتبال مملکت ما را با او نیز می‌شناسند.


لذا بر خود فرض می‌دانیم ضمن گرامیداشت همه افتخارات کسب شده توسط آقای علی کریمی در صحنه‌های ملی و باشگاه پرسپولیس در تدارک این باشیم تا با یکی از بهترین برنامه‌های مطلوب و در خور نام او از افتخار آفرینی‌هایش و در کنار اخلاق نکویش، گرامی بداریم خاطرات همیشه ماندگار در قلبها و دلهای طرفداران عزیز و گرانقدر را. والسلام.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس