سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نابخردی و غفلت در دل دانشمند نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :6
کل بازدید :134200
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/9
8:19 ع

تجدید دیدار استاد و شاگرد در زاگرب؟ جدید

مصادف با زمانی که دعوای کی‌روشِ پرتغالی و برانکوی کروات به شکلی باورنکردنی در ایران بالا گرفته است پرتغال و کرواسی هم از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 به مصاف هم می‌روند.
استرس مضاعف کی‌روش و برانکو
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، درست وقتی که جنگ لفظی و رسانه‌ای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ به اوج رسیده است کیلومترها آن طرفتر در فرانسه هم دوئلی برگزار می‌شود که بی‌ارتباط به این 2 مربی خارجی شاغل در فوتبال ایران نیست.
تیم‌های ملی پرتغال و کرواسی امشب برای راهیابی به جمع هشت تیم پایانی یورو 2016 رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. کی‌روش و برانکو که طبیعتاً همواره آرزومند موفقیت تیم‌های ملی کشورشان هستند احتمالاً امشب به دلایلی کاملاً شخصی و حیثیتی بیش از هر زمان دیگری دعاگوی مردان هموطن‌شان خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته خبری از فوتبال کرواسی مخابره شد که برای ایرانی‌ها هم جذابیت داشت. انتصاب زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید دینامو زاگرب از این جهت برای فوتبال‌دوستان ایرانی جالب است که این مربی سابقه هدایت تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در لیگ برتر را دارد.
اما آنچه به جذابیت این خبر می‌افزاید آن است که به موازات این اتفاق یکی از شاگردان سابق کرانچار نیز در آستانه پیوستن به این تیم مطرح کروات قرار دارد. مصادف شدن احتمالی حضور علی کریمی در دینامو زاگرب با سرمربیگری کرانچار در این تیم وقتی جالب‌تر می‌شود که به یاد داشته باشیم این هافبک جوان اولین بار در زمان حضور این مربی کروات روی نیمکت سپاهان بود که به بازیکن ثابت تیم اصفهانی بدل شد و خودش را به عنوان یک ستاره نوظهور در فوتبال ایران مطرح کرد.
/13

موسی کولیبالی قرارداد خود را با سپاهان ثبت کرد+ عکس

 

موسی کولیبالی قرارداد خود را با سپاهان ثبت کرد+ عکس
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان اصفهان، موسی کولیبالی بازیکن فصل گذشته تیم استقلال خوزستان عصر امروز جمعه 4 تیرماه با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با تیم سپاهان رسماً ثبت کرد.
بر اساس اعلام مصطفی بهرامی مسئول واحد مسابقات هیئت فوتبال، قرارداد این بازیکن اهل مالی به مدت یک فصل در دفتر ثبت قرادادهای هیئت فوتبال ثبت شد.



سرلک قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد
همچنین میلاد سرلک بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان عصر روز جمعه 4 تیرماه با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی تمدید کرد.
قرارداد میلاد سرلک بازیکن فصل گذشته سپاهان با این تیم اصفهانی، به عنوان سهمیه زیر 23 سال و به مدت سه فصل دیگر در دفتر ثبت قرادادهای هیئت فوتبال ثبت شد.


/44

هافبک سابق سپاهان به گسترش فولاد تبریز پیوست

 

هافبک سابق سپاهان به گسترش فولاد تبریز پیوست
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از صدای سپاهان، امیرحسین کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان به گسترش فولاد پیوست.
قرارداد این بازیکن با گسترش 2 ساله است. کریمی شب گذشته قراردادش را سپاهان فسخ کرده بود.
هافبک جوان سپاهان فصل گذشته به صورت قرضی در گسترش فولاد تبریز زیر نظر فراز کمالوند بازی می‌کرد.
/44

گل استثنایی شقیری مانع حذف سوئیس نشد/ صعود لهستان در ضیافت پنالتی‌ها

 

گل استثنایی شقیری مانع حذف سوئیس نشد/ صعود لهستان در ضیافت پنالتی‌ها
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2016 امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه تیم‌های سوئیس و لهستان در ورزشگاه ژوفروی گیشارد شهر سن اتین رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت پس از تساوی یک بر یک در پایان 120 دقیقه، این لهستان بود که با پیروزی 5 بر 4 به مرحله بعد صعود کرد.
2 تیم که به عنوان  بازی جراحی  تیم‌های دوم گروه‌های A و C به این مرحله رسیده بودند از همان ابتدا بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و در همان نیمه نخست این بلاژیکوفسکی بود که روی یک شروع مجدد سریع توسط دروازه‌بان لهستان در دقیقه 39 به گل رسید. سوئیس که پس از این گل به خصوص در نیمه دوم تمام تلاشش را برای به تساوی کشاندن بازی انجام داد بالاخره در دقیقه 82 بعد از اینکه فابیانسکی، دروازه‌بان لهستان چندین موقعیت را از آنها گرفته بود موفق شد توسط شقیری با یک گل استثنایی که روی حرکت قیچی برگردان  بازی جراحی قلب  از روی خط محوطه جریمه به ثمر رسید بازی را به تساوی بکشاند تا بازی به 2 وقت اضافه 15 دقیقه‌ای بیانجامد.
در 2 وقت 15 دقیقه‌ای این سوئیس بود که موقعیت‌های بیشتری داشت اما درخشش فابیانسکی مجدداً مانع گلزنی‌ سوئیسی‌ها شد تا بازی به ضیافت پنالتی‌ها برود.
در ضربات پنالتی گرانیت ژاکا پنالتی دوم سوئیس را از دست داد تا در نهایت لهستان با پیروزی 5 بر 4 در ضربات پنالتی پیروز میدان نام بگیرد.
بدین ترتیب لهستان با پیروزی در این بازی در مرحله بعد باید منتظر برنده دیدار کرواسی و پرتغال  بازی جراحی مغز  باشد که امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

ولز با گل به خودی به جمع 8 تیم برتر یورو صعود کرد
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه تیم‌های ولز و ایرلند شمالی در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این ولز بود که با گل به خودی مدافع ایرلند با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.
ولز و ایرلند شمالی در این دیدار تمام بریتانیایی در حالی برابر هم قرار گرفتند که هر 2 برای اولین بار این مرحله از یورو را تجربه می‌کردند. ولز که نسبت به ایرلند شمالی استراحت بیشتری کرده  بازی جراحی معده  بود و با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل آرون رمزی، جو آلن و البته گرت بیل در شرایط بهتری قرار داشت طبق پیش‌بینی‌ها شانس بیشتری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشت و در نهایت هم همین اتفاق افتاد  بازی جراحی دست  و قرمزپوشان ولز در دقیقه 75 به لطف ارسال زمینی تیز گرت بیل و گل به خودی مک آئولی از حریف پیش افتادند تا با حفظ این نتیجه تا پایان بازی به جمع هشت تیم برتر جام راه پیدا کنند.
ولز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار بلژیک و مجارستان می‌رود.

تقابل جذاب کرواسی و پرتغال/ یاران گرت بیل در دومین جدال بریتانیایی
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 امروز با انجام سه دیدار آغاز می‌شود.
در اولین دیدار که از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه ژوفروی گیشارد شهر سن اتین برگزار می‌شود تیم‌های سوئیس و لهستان رو در روی هم قرار می‌گیرند. 2 تیمی که برای اولین بار است در مرحله حذفی یورو حضور پیدا می‌کنند پیش از این 10 بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین لهستان چهار بار و سوئیس یک بار پیروز بوده‌اند. لهستان در سه بازی مرحله گروهی گلی دریافت نکرده است و در سوی دیگر سوئیس با 2 گلی که در مرحله گروهی زد در مجموع با پنج امتیاز از گروه خود صعود کرد.
در دیگر دیدار این مرحله از  بازی جراحی گوش ساعت 20 و 30 دقیقه تیم‌های ولز و ایرلند شمالی در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس یک مصاف تمام بریتانیایی را به نمایش خواهند گذاشت. ولز که با درخشش گرت بیل بالاتر از انگلیس جواز صعود به این مرحله را کسب کرده است پیش از این نیز یک جدال تمام بریتانیایی برابر انگلیس داشت که با شکست 2 بر یک یاران گرت بیل همراه بود. ولز و ایرلند شمالی که برای اولین بار در مرحله حذفی یورو حاضر شده‌اند تاکنون 112 بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که 54 بازی با برد ولز، 31 بازی با برد ایرلند شمالی و 27 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
اما آخرین دیدار امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه بین کرواسی و پرتغال در ورزشگاه بویارت دللیس شهر لانس برگزار می‌شود. کرواسی بعد از شکست اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی حالا در حالی یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی را برابر پرتغال برگزار می‌کند که رقیبش در هر سه بازی دور گروهی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرده است. با این حال پرتغالی‌ها که تمام امیدشان به کریستیانو رونالدو است به آمار 100 درصد پیروزی در بازی‌های رو در رو با کرواسی دل بسته‌اند. پرتغال در هر سه تقابل قبلی با کرواسی این تیم را شکست داده است، آن هم بدون دریافت حتی یک گل.
شنبه، 5 تیر:
ساعت 17 و 30 دقیقه: سوئیس - لهستان (سن اتین)
ساعت 20 و 30 دقیقه: ولز - ایرلند شمالی (پاریس)
ساعت 23 و 30 دقیقه: کرواسی - پرتغال (لانس)