سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :14
کل بازدید :134207
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/10
12:51 ص

بازیکنان دارت ایرانی حمایت نمی شوند. 

مسابقات دارت

رییس کمیته دارت استان اصفهان گفت: اصفهان جزو دو تیم مطرح کشور در رشته دارت است و از همه لحاظ نسبت به دیگر تیم های حاضر در مسابقات عملکرد بهتری داشته و حتی به جرات می توان گفت اصفهان قطب اصلی دارت ایران است.

حسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات و قهرمانی‌های دارت اصفهان، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در گرمسار در حال برگزاری است و چهار بازیکن از اصفهان نیز در این مسابقات حضور دارند که دو نفر از آنها ملی پوش هستند.

وی افزود:  در سه سال گذشته قهرمانی دارت کشور در مسابقات فردی و تیمی را آقایان اصفهانی کسب کرده‌اند، البته امسال درخشش قبل را نداشتند و مقام چهارم را به دست آوردند.

رییس کمیته دارت استان اصفهان در خصوص شرایط دارت در این استان، تصریح کرد: اصفهان جزو دو تیم مطرح کشور است و از همه لحاظ نسبت به دیگر تیم های حاضر در مسابقات عملکرد بهتری داشته حتی به جرات می توان گفت اصفهان قطب اصلی دارت ایران است.

عباسپور با بیان اینکه در ورزش دارت، آقایان به دلیل تعداد زیاد بازیکنان عملکرد بهتری نسبت به بانوان دارند، خاطر نشان کرد: تمام مقام های این چند سال برای آقایان بوده ولی دختران نوجوان زیر 18 سال که پارسال مقام سوم کشوری را به دست آورند، امسال توانستند مدال طلا بگیرند و در جایگاه نخست بایستند.

وی در پاسخ به نحوه حمایت از بازیکنان و محل تمرین آنها، گفت: بازیکنان دارت از طرف اداره یا هیئت حمایت نمی شوند و باید برای آنها اسپانسر پیدا کرد یا اینکه خود بازیکنان هزینه ها را پرداخت کنند. به دلیل کشوری بودن مسابقاتی که در حال برگزاری است، مکان و غذای رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد اما هزینه رفت و برگشت و لباس بازیکنان را کمیته شهرستان تهیه می کند.

عباسپور افزود: محل تمرین بازیکنان چهار راه تختی در سرای ورزشکاران است و سالنی که رییس هیئت انجمن های ورزشی در اختیار ما گذاشته، بسیار عالی است، زمانی که این سالن را به ما دادند اولین سالن مطرح کشور بود که با این کیفیت در اختیار بازیکنان دارت قرار می گرفت. با وجود مشکلات نقدینگی فراوان و نداشتن وضعیت مالی مناسب اما از همه لحاظ پشتیبان بازیکنانمان هستیم.

 

زمستان داغ سپاهانی‌ها با چند خرید جذاب

نشریه 90

نودمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " زمستان داغ سپاهانی ها با چند خرید جذاب " عنوان اصلی این رسانه است که به تشریح بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در پست های خود و نیاز این تیم به جذب چند بازیکن در پست های مختلف می پردازد و از احتمال چند خرید جذاب زردها در نقل و انتقالات زمستانی خبر داده است.
"بیایید برای تصور شیرین همدل شویم"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است . در بخشی از مطلب مربوط به این عنوان آمده است :
حالا که در آستانه جام ملت های 2019 هستیم باید یک دل و یک صدا، هشتاد میلیون نفر یک ملت و یک ضربان قلب باشیم تا آرزوی 43 ساله فوتبال ایران را برآورده کنیم.
کارلوس کی روش بعد از هفت سال حضور در ایران و تغییر نسل تیم ملی به همراه معرفی جوانانی بی نظیر، اکنون تیمی ساخته که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیاست. سالها بعد اگر از جام ملت های آسیا 2019 بحثی  شود یا حسرت تیم همگون و قدرتمندی را می‌خوریم که به قهرمانی آسیا نرسید یا اینکه افتخار می کنیم به قهرمانی که این تیم برای ملت ایران بدست آورد حالا انتخاب با ماست. 
"جلسه مهم نقل و انتقالی در ذوب آهن دیگر تیتر مهم صفحه اول نودمین شماره روزنامه فوتبال اصفهان است که اشاره به جلسه مشترک روز شنبه آذری و منصوریان جهت بررسی اهداف نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل تیم فوتبال ذوب آهن دارد .

سلطانی فر: مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود

سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با عنایت به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده، بعد از 42 سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در بخش پایانی نشست مشترک با روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک همه محورهای حضور ورزشکاران ایران در المپیک و پارالمپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و دوومیدانی تاکنون برای ما مدال آور بوده‌اند و در المپیک 2020 به مدال های کاراته، جودو، شمشیربازی و تیراندازی نیز امیدواریم و حتی از بقیه رشته ها و ورزشکارانی هم که سهمیه بیاورند حمایت و شرایط حضور خوب آنها را در المپیک مهیا خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی ها و کارهای خوبی صورت گرفته و الان حتی می توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته ای و چه ورزشکاری می‌گیرد. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه و مدال دارند را شناسایی کرده ایم و روی آنها متمرکز هستیم و روال کاری آنها را زیر نظر داریم.

سلطانی فر افزود: در پارالمپیک هم وضع به همین شکل است و همان طور که با تلاش خوب از رتبه 4 به 3 در بازی‌های آسیایی رسیدند، با برنامه ریزی مناسب قصد دارند رتبه خود را در پارالمپیک نیز تک رقمی کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموع اعتبارات هیئت ها پنج تا شش برابر سال‌های قبل است و باید ساز و کاری پیدا کنیم تا مدیریت بهینه در دو بخش به وجود آید. به نظر کاری پیچیده‌ای نیست و حتماً به راهکار خوبی خواهیم رسید.

سلطانی فر با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در بازی های جام ملت های آسیا گفت: به قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملتها امیدواریم و با توجه به این که فینال آن مسابقات در ماه بهمن رقم می خورد می تواند موجی از شادی و نشاط و امید را بین مردم ایجاد کند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با عنایت به حمایت‌های همه جانبه ای که از آن شده، بعد از 42 سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و شور و نشاط و شادمانی را بین مردم ایجاد کند. همه سازوکارها آماده است تا تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند و این انتظار وجود دارد.

هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

بسکتبال نامی نو و خانه بسکتبال بندر عباس

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: در دور برگشت لیگ برتر طبیعتا تیم ها شناخت بهتری نسبت به هم دارند و حتی ممکن است بازی‌ها نسبت به دور رفت حساس‌تر شود. به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر بسکتبال بانوان روز پنجشنبه -29 آذر ماه- وارد هفته هفتم می‌شود، نامی‌نو اصفهان که مهمان خانه بسکتبال بندرعباس است در دومین بازی خود از دور برگشت به مصاف این تیم می‌رود.

سپیده جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این دیدار اظهار کرد: در دور رفت این تیم را در اصفهان شکست دادیم، تا این لحظه تنها تیم بدون باخت گروه هستیم و در صدر جدول ایستاده ایم. وی افزود: کار سختی مقابل خانه بسکتبال بندرعباس داریم، چون آن‌ها امتیاز میزبانی را دارند و البته تلاشمان را می‌کنیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. با برنامه‌ریزی که داشتیم، همچنین آنالیزی که انجام دادیم سعی داریم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. سرمربی تیم بسکتبال بانوان بازی آرایشی آنلاین نامی‌نو اصفهان خاطر نشان کرد: در این مسابقه مژگان خدادادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. وی به وضعیت تیمش در دور برگشت رقابت‌ها اشاره و تأکید کرد: در نیم‌فصل تغییراتی نداشتیم و تیم با همان نفرات، کادر و بازیکنان به کارش ادامه می‌دهد.  

جعفری تصریح کرد: در کل تیم‌ها از دور رفت بهتر شده‌اند، بازی‌های قوی‌تری به نمایش می گذارند و خودشان را تقویت کرده‌اند. طبیعتا تیم ها شناخت بهتری نسبت به هم دارند و حتی ممکن است بازی‌ها نسبت به دور رفت حساس‌تر شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جدول اشتباهات داوری برنامه 90، گفت: این برنامه براساس نظر کارشناسان مورد تایید خودش، جدول را طراحی کرده، اما همچنان معتقدیم از این اشتباهات متضرر شده‌ایم.

به گزارش ایمنا رضا فتاحی با اشاره جدول اشتباهات داوری برنامه 90 اظهار کرد: برنامه 90 بر اساس نظر کارشناسان مورد تایید خودش، این جدول را طراحی کرده و قابل احترام است، اما همچنان معتقدیم که 100 درصد از اشتباهات داوری متضرر بوده‌ایم. به عنوان مثال، در بازی سپاهان با تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان، کارشناسان برنامه 90 نظر خودشان را بیان کردند، اما سایر کارشناسان داوری، به نفع سپاهان نظر دادند و گفتند که متضرر شده‌ایم.

وی درباره برنامه‌های آماده‌سازی و اردوهای تدارکاتی سپاهان در تعطیلات دو ماهه لیگ تا شروع نیم‌فصل دوم، افزود: تمرینات سپاهان به مدت 2 هفته تعطیل است و پس از آن به صورت فشرده از سر گرفته خواهد شد. اردوی خارج از کشور نخواهیم داشت، اما برای اردوهای داخلی، چند مکان در نظر گرفته شده که باید ببینیم نظر امیر قلعه‌نویی در خصوص آنها به چه صورت خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان پرسش مطرح شده در خصوص شایعه درخواست جدایی "جلال‌الدین علی‌محمدی" را بدون جواب گذاشته و گفت: تا این لحظه، هیچ‌گونه لیست فروش و مازادی در سپاهان نداریم و هیچ بازیکنی درخواستی برای جدایی از سپاهان به باشگاه ارائه نکرده است.

وی درباره فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی و جذب بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی، اضافه کرد: قلعه‌نویی لیست بازیکنان مدنظرشان را به باشگاه ارائه کرده‌ است و باشگاه در حال کار کردن بر روی این لیست است. تا زمانی که چیزی قطعی نشود نمی‌توانیم نامی را رسانه‌ای کنیم و هر زمان اتفافی در این خصوص رخ داد، از طریق روابط عمومی باشگاه اعلام خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: خیز مجموعه فوتبال ایران برای قهرمانی در آسیاست و امیدوارم پس از سال ها این اتفاق رخ دهد و خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان نیز حمایت لازم را از فوتبال ایران داشته است.

به گزارش ایمنا، مهدی تاج در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها نشست روسای فدراسیون ها را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار کرد: در این نشست دکتر سلطانی فر هم برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند .

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر آغاز کرده است و بعد از این اردو هم در کیش آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از جام ملت های آسیا  برپا می شود و مراسم بدرقه هم در کیش برگزار خواهد شد.

تاج با اشاره به این مهم که تیم ملی 42 سال است قهرمان جام ملت های آسیا نشده است، اظهار کرد: ظرفیت تیم ها  با دوران گذشته تفاوت پیدا کرده اسا و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران نتایج لازم و آبرومند را کسب کند و خیز مجموعه هم برای قهرمانی است و خوشبختانه در جلسه فدراسیون ها هم دکتر سلطانی فر با آرزوی موفقیت تاکید کردند حمایت لازم را انجام می دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال امکانات سخت افزاری فدراسیون را مورد توجه قرار داد  و با بیان اینکه  زمین چمن مصنوعی که دارای کیفیت بسیار عالی  است و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد ، در آکادمی فوتبال افتتاح شده است ، اظهار داشت :  زمین های شماره یک و دو، ساختمان پک و ایایفمارک همراه با امکانات جانبی دیگر از جمله استخر و سونا همچنین هتل های خوبی که در اختیار داریم ، باعث شده  با ظرفیت  نظام  جمهوری اسلامی صاحب مجموعه بی نظیری در آسیا هستیم.

مهدی تاج گفت: زمین مجموعه ساختمان اداری فدراسیون فوتبال هم با حمایت و مساعدت وزیر در اختیار فدراسیون قرار گرفته است اما عملیات احداث را متوقف کردیم تا به دلیل تداخل با طرح جامع ورزشگاه آزادی نقشه را اصلاح کنیم و ساختمان در خور نام فدراسیون را احداث کنیم.