سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کینه توزی را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :6
کل بازدید :134205
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/1/9
11:51 ع

خبر جدید ذوب‌آهن به دنبال طلب 900 میلیونی از استقلال

مرتضی تبریزی

طبق اعلام افراد نزدیک به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مبلغ 900 میلیون از مبلغ رضایت نامه مرتضی تبریزی باقی مانده و مدیران سبزپوشان اصفهانی به دنبال وصول آن هستند.

به گزارش ایمنا،  با شروع مسابقات لیگ هجدهم استقلالی‌‎های تهران که در نقل و انتقالات تابستانی مهاجم صاحب نامی به خدمت نگرفته بودند، پس از مذاکره با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان موافقت آن‌ها برای جذب مرتضی تبریزی به شرط پرداخت مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون به عنوان رضایت نامه را دریافت کردند. همین اتفاق هم رخ داد و مدیران باشگاه استقلال طی چند فقره چک این مهاجم نامدار را به خدمت گرفتند.

اما حالا خبر می‌رسد که استقلالی‌ها تا به الان تنها نصف مبلغ تعیین شده را به طرف اصفهانی پرداخت کرده اند و در این میان 900 میلیون تومان به ذوب‌آهن بابت دریافت رضایت نامه تبریزی بدهی دارند. هم‌چنین برخی شایعات در خصوص بازگشت این بازیکن به ذوب‌آهن وجود داشت که پس از پرس و جو از سرمربی سبزپوشان متوجه شدیم برنامه‌ای برای جذب تبریزی در دستور کار آن‌ها قرار ندارد و بیشتر باید آن را شیطنت رسانه‌ها دانست.

اشتباهات فردی فرصت امتیازگیری را از تیم ما گرفت

هندبال بانوان سپاهان و پترو آموت

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: بازیکنان ما در بازی‌های قبل فرصت‌های زیادی را از دست دادند، امیدوارم در نیم فصل دوم آن اشتباهات تکرار نشود و قدر فرصت‌های به دست آمده را بدانند زیرا این توانایی را دارند که شرایط خوبی داشته باشند.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای نیم فصل تقریبا پنج هفته لیگ تعطیل بود، سعی کردیم از این فرصت استفاده کنیم تا با برنامه‌ریزی در ادامه فصل آماده‌تر باشیم و خودمان را آماده یک حضور خوب در دور برگشت کنیم.

وی افزود: در این مدت تمرینات بدنسازی را انجام دادیم، بازیکنان در بازی های تدارکاتی نیم فصل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و روز به روز بهتر شدند.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: هانیه لک و مرضیه افشاری را به دلیل همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی در اختیار نداشتیم ولی بقیه بازیکنان در تمرینات حاضر بودند و سعی کردیم بهترین شرایط را چه به لحاظ روحی روانی و چه تمرینی برای تیم فراهم کنیم.

قینانی ادامه داد: به هر حال تیم‌های دیگر از تجربه بالاتری برخوردارند، اگر ما به مشکل برمی‌خوریم به خاطر کم‌تجربگی بازیکنانمان است ولی تیم شاکله خوبی دارد. ضمن اینکه اشتباهات فردی مسئله‌ای بود که در نیم فصل نخست با آن مواجه بودیم و باعث شد امتیازات زیادی را در بازی‌ها از دست بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: در شروع لیگ قبل از اینکه بخواهیم بازیکنی جذب کنیم، بهترین‌ بازیکنان جذب تیم‌های مختلف لیگ برتری شدند و یا به عضویت تیم‌های دسته یک درآمدند؛ بنابراین در نیم‌فصل هم تغییری نداشتیم و با همان بازیکنان کارمان را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تأکید کرد: در هفته نخست دور برگشت میزبان تیم رده‌دومی لارستان خواهیم بود، آن ها تیم باتجربه‌ای هستند که سابقه حضور در رقابت‌های آسیایی را دارند و در مسابقات بزرگ شرکت کرده اند. طبیعی است که قوی و قدرتمند ظاهر می‌شوند ولی امیدواریم بچه‌های ما در این بازی شرایط خوبی را داشته باشند.

قینانی اضافه کرد: معمولا در بازی‌های برگشت و زمانی که میزبان بودیم نتایج بهتری را گرفتیم، شرایط میزبانی از نظر روحی روانی تاثیر مثبتی روی بازیکنان دارد و امیدوارم بازیکنانم دوباره فرصت‌سوزی نکنند چون متاسفانه در بازی‌های قبل با این مسئله روبرو بودیم و فرصت‌های خوب زیادی را از دست دادند.

کمپ استعدادیابی باشگاه ذوب آهن در نایین افتتاح می شود

لوگوی باشگاه ذوب آهن

نماینده شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی از افتتاح کمپ استعداد یابی باشگاه ذوب آهن در این شهرستان خبر داد.

 

پوربافرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ورزش مقوله ای جدا ناشدنی از جامعه است و لزوم پرداختن به ورزش همواره احساس می شود. طبق توافقی که با باشگاه ذوب آهن انجام شد اولین کمپ استعدادیابی این باشگاه را در نایین راه اندازی می کنیم تا ورزشکاران مستعد این شهرستان به صورت حرفه ای به ورزش بپردازند.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن همواره نشان داده که در مسیری حرفه ای گام بر می دارد، ما هم از این پتانسیل استفاده خواهیم کرد تا جوانان و نوجوانان شهرستان نایین را به سمت ورزش حرفه ای سوق دهیم.

نماینده مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سعی میکنیم حمایت همه جانبه ای از این اقدام باشگاه ذوب آهن داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا زیر ساخت های مناسب را فراهم کنیم و در آینده نه چندان دور ورزشکاران حرفه ای را به جامعه تحویل دهیم.

پوربافرانی تصریح کرد: در دیدار با مدیر عامل باشگاه ذوب آهن تمام جوانب را بررسی کردیم، تخصص باشگاه ذوب آهن در کنار استعدادیابی که در بین نوجوانان و جوانان شهرستان نایین وجود دارد مکمل خوبی خواهد بود.

نگاه ملی برای پرسپولیس آری،برای تیم ملی خیر!

نشریه 89

هشتادو نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد .

 

به گزارش ایمنا، "خیلی قوی تر از قبل باز می گردیم " عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن مطرح شده است. وی از سخت ترین نیم فصل دوران مدیریت خود سخن به میان آورده و اشتباهات داوری را مهمترین عامل اثر گذار در نتایج نیم فصل این تیم می داند. آذری اعتقاد دارد که ذوب آهن روزهای سختی را همواره پشت سر گذاشته و با حمایت مدیران کارخانه قوی تر از قبل بازخواهند گشت. وی انتقال تبریزی به ذوب آهن را نیز منوط به تصمیم گیری مدیران استقلال دانست.
" نگاه ملی برای پرسپولیس آری، برای تیم ملی خیر!"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به غریبانه ترین مراسم خداحافظی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جام ملت های آسیا و گلایه های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از عدم فراهم سازی امکانات و بودجه لازم جهت آماده سازی تیم ملی و بازی های تدارکاتی نامناسبی که از سوی سرمربی تیم ملی صرفا به جلسات تمرینی برای تیم متبوعش تعبیر می شود.
" جلال الدین در آستانه جدایی!؟" دیگر تیتر مهم صفحه اول هشتاد و نهمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است که اشاره به جدایی احتمالی جلال الدین علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان به دلیل نیمکت نشینی های مکرر و نارضایتی این بازیکن از چنین مسئله ای دارد.

باید برای هر بازی برنامه ریزی کنیم/به بازیکنانم ایمان دارم

هندبال ذوب آهن

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امسال همه تیم‌هایی که برابر ذوب‌آهن قرار می‌گیرند حریفان قدرتمندی هستند به خصوص سه تیم اول جدول که کار ما مقابلشان واقعا سخت است و تیم‌های دیگر هم در حد خودشان حرف برای گفتن دارند.

ونوس مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط تیم هندبال بانوان ذوب آهن در دور برگشت لیگ برتر اظهار کرد: در حال حاضر با تیم رده سومی نفت‌ و گاز گچساران هم‌امتیاز هستیم که به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده چهارم جدول قرار گرفته‌ایم. روز جمعه -30 دی ماه- دور برگشت رقابت‌ها آغاز می‌شود و ما در کرج رودرروی هیئت البرز به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: وقتی تیم تشکیل شد وقت کافی نداشتیم و آن زمان طلایی را که باید برای آماده‌سازی تیم در اول فصل می‌داشتیم از دست دادیم. به همین خاطر تعطیلات نیم‌فصل که تقریبا یک ماه به طول انجامید فرصت خوبی بود که تیم را آماده‌تر کنیم؛ البته این تعطیلات از لحاظ روانی خیلی نمی‌توانست مثبت باشد چراکه از نظر انگیزه باید بچه‌ها را آماده نگه داریم و این وقفه یک ماهه کار را مشکل می‌کرد. ضمن اینکه همین مسئله به نوبه خود بحث فنی را هم تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مرادی ادامه داد: خوشحالیم که می‌توانیم عملکرد بازیکنانمان را مجددا بسنجیم چون بازیکنان به انجام مسابقه احتیاج دارند، البته در تعطیلات مسابقات چهار جانبه تدارکاتی داشتیم و در آن بازی‌ها از بازیکنان متولد 83 خودمان و بعضی از بازیکنانی که می‌خواستیم در نیم‌فصل با آن‌ها کار کنیم، استفاده کردیم که هم محکشان زده باشیم و هم یک تمرین برایشان باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمرینات بدنسازی را انجام دادیم و هر آنچه که مربوط به بحث فنی می‌شد با بچه‌ها کار کردیم، آنالیز تیم‌ها هم انجام شده و فقط منتظر شروع مسابقات هستیم که ببینیم عملکرد بچه‌ها چگونه خواهد بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص جذب بازیکن در شروع نیم فصل دوم گفت: تغییری در نیم‌فصل نداشتیم، یک یا دو بازیکن که کم‌سن‌ و سال (متولدین 82 تا 84) را از آکادمی‌ آورده‌ایم که همراه تیم باشند ولی در مسابقات از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. آن ها بازیکنانی هستند که با وجود کم بودن سنشان سال‌های بعد می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند.

مرادی تاکید کرد: بازیکنانی که امسال در ذوب‌آهن بازی می‌کنند رده سنی امید هستند، البته قطعا از این بازیکنان انتظار می‌رود نمایشی خوبی در زمین داشته باشند چرا که هر مربی منتظر است از کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهد یک بازخورد کاملا مثبت بگیرد و من هم منتظر نتایج خوب هستم و به بازیکنانم ایمان دارم.

وی اضافه کرد: به نظر من و کادر فنی، همه تیم‌ها یک رقیب جدی برای ذوب‌آهن هستند تمام تیم‌هایی که روبه‌روی ما قرار می‌گیرند حریفان قدرتمندی هستند و باید هر بازی برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب اظهار کرد: فکر می‌کنم امسال برابر سه تیم اول جدول یعنی لارستان، تأسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران کار سختی را خواهیم داشت به اضافه اینکه تیم‌های دیگر هم در حد خودشان حرف برای گفتن دارند.