سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشنده باش نه با تبذیر و اندازه نگهدار و بر خود سخت مگیر . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :16
کل بازدید :134759
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/18
6:40 ع

سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: می‌خواهیم از خودمان در فوتبال مشهد تاریخ ثبت کنیم.


  علیرضا مرزبان در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد، گفت: ما همان فلسفه‌ای را تعقیب می‌کنیم که مجموعه پدیده تعیین می‌کند و می‌خواهیم فوتبالی با کیفیت که از نظر اخلاقی هم رتبه بالایی دارد، ارائه دهیم و کارنامه قبولی نه تنها در بعد ورزشی بلکه در زمینه اخلاقی هم بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه پدیده در لیگ برتر چهاردهم چه هدفی را دنبال می‌کند، افزود: پاسخ این سوال بستگی به این دارد که ما چه بازیکنانی را به خدمت بگیریم و قطعا بعد از در اختیار گرفتن بازیکنان می‌توانیم هدف‌گذاری کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد انتخاب دستیارانش در این تیم ادامه داد: علی نظرزاده و مجتبی سرآسیابی که از سال قبل با ما در پدیده بودند در کادر جدید هم حضور دارند. مجید نوروزی، محمد بابایی و سعید عزیزیان هم در کادر فنی ما قرار دارند. البته گزینه‌های خارجی ما هم همان آبرام‌ژیک و توماس هسلر هستند. قصد داریم یک مربی بومی هم از مشهد در کادر فنی خودمان داشته باشیم تا برای فوتبال مشهد تاریخ‌ساز شویم. همچنین قصد داریم از جوانانی که در مشهد و استان خراسان کیفیت لازم را برای حضور در لیگ برتر دارند استفاده کنیم تا به زجری که فوتبال مشهد در این چند سال می‌کشید، پایان دهیم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه استان خراسان و شهر مشهد چند سالی در لیگ برتر نماینده نداشت و حالا با حضور پدیده انتظارات از این تیم زیاد است، خاطرنشان کرد: بحث ما هم همیشه همین است تا بتوانیم اول از همه قلب مردم را به دست بیاوریم و فوتبال انسان‌دوستانه‌ای را به علاقمندان به فوتبال معرفی کنیم. ما نباید به مجموعه پدیده فقط به عنوان یک کارگاه اقتصادی نگاه کنیم چرا که برای مسئولان این شرکت بعد انسانی هم مهم است. همانطور که پدیده باعث شده صدها خانواده از کنار آن ارتزاق روزی کنند و بیکاری کم شود. حضور در رتبه‌های بالای جدول برای ما در رده دوم اهمیت قرار دارد و مهم‌ترین بحث ما مسائل انسانی است.

وی درباره اینکه با میثاقیان هم درباره قبول سرمربیگری پدیده مشهد صحبت کرده یا خیر، اظهار داشت: حتما با اکبر میثاقیان صحبت می‌کنم چرا که او بزرگ تیم است و با این تیم قهرمان لیگ دسته اول ایران شده و برای من دوست خوبی به حساب می‌آید. میثاقیان یک مربی باکلاس است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان در مورد اینکه نخستین تجربه سرمربیگری‌اش را چگونه پشت سر خواهد گذاشت، گفت: من در فوتبال آلمان هم در تیم‌های زیادی سرمربی بودم و فقط یک سال در بوندس‌لیگا B به عنوان دستیار فعالیت کردم و در فوتبال ایران هم هر کجا که مسئولیت داشتم نقش من پررنگ بوده است. این را هم باید بگویم که افتخار می‌کنم برای اولین بار در فوتبال ایران سرمربی‌گری‌ام را از مشهد، پایتخت معنوی ایران و در جوار امام رضا (ع) آغاز می‌کنم.