سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وفاداری، عامل الفت گرفتن [مردم با شخص] است. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :19
کل بازدید :134569
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/8
6:59 ص

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در اتریش برابر بلاروس به تساوی دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز (یکشنبه) به مصاف بلاروس رفت، دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول:

در دقیقه 24 آندرانیک تیموریان از سمت راست دروازه بلاروس توپی را ارسال کرد و کریم انصاری‌فرد با ضربه سر دروازه تیم حریف را تهدید کرد اما ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 28 بازی ایران یک بار دیگر به دروازه سرخپوشان بلاروس حمله‌ور شد اما دروازه‌بان حریف با مقاومت خود توپ را دفع کرد. در برگشت خلعتبری با یک شوت شانس خود را امتحان کرد اما دروازه‌بان حریف باز هم سد راه شاگردان کی‌روش شد.

چند دقیقه بعد بلاروسی‌ها شانس خود را محک زدند و توپ آنها هم از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت.

این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم بازی چندان جذابی را به نمایش نگذاشتند.


نیمه دوم:

این نیمه به مراتب از نیمه اول کم تب و تاب‌تر بود و دو تیم موقعیت جدی نداشتند تا اینکه در دقیقه 60 ملی‌پوشان ایران توانستند به دروازه بلاروس نزدیک شوند. هر چند که نتوانستند موقعیتی را خلق کنند.

کارلوس کی‌روش چهار تعویض همزمان را در دقیقه 65 انجام داد و بختیار رحمانی، جهانبخش، خسرو حیدری و خانزاده را وارد زمین کرد.

جهانبخش با اولین توپی که به دستش رسید توانست دروازه بلاروس را تهدید کند اما باز هم مقاومت دروازه‌بان حریف مانع تغییر نتیجه تساوی بدون گل شد.

جواد نکونام از دقیقه 75 به جای آندرانیک تیموریان وارد میدان شد.

دقیقه 83 بازی با یک موقعیت برای بلاروسی‌ها همراه بود. بازیکنان این تیم با حرکت از سمت چپ دروزاه حقیقی توپی را سانتر کردند ولی در ادامه ضربه سر مهاجم بلاروس در چارچوب نبود.