سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش جز به پرهیزگاری پاکیزه نگردد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :19
کل بازدید :134577
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/8
11:4 ص

فناوری var  در لیگ برتر به کار گرفته خواهدشد

مهدی تاج می‌گوید VAR ورزشگاه آزادی خارج نشده و احتمالا بازی‌هایی که در این استادیوم برگزار می‌شود از این پس با کمک داور ویدئویی خواهد بود.

آغاز استفاده از VAR در لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت‌های آسیا، قانون سقف بودجه باشگاه‌ها، کمک داور ویدیویی و بدهی ویلموتس سوژه‌هایی بود که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، به آنها پاسخ می‌دهد. تاج در مورد جام ملت‌های آسیا گفت: هم هتل را پیش‌بینی کردیم و پولش را پرداخت کردیم و هم جای تمرین را پیش‌بینی کردیم. همه این کارهایی که باید انجام بشود و هزینه سنگینی هم داشته انجام شده است.

علی‌رغم انتشار اخباری درباره عدم حضور برخی بازیکنان لژیونر تاثیرگذار تیم ملی در جام ملت‌ها، رئیس فدراسیون می‌گوید تیم ملی با تمام توان در این رقابت حاضر می‌شود: جام ملت‌ها هم برای بازیکنان خیلی موثر است که حضور داشته باشند. انگیزه‌ای هست برای اینکه حضور داشته باشند در جام ملت‌های آسیا و همچنین برای کشورها مهم است. صحبت خاصی نشده و امیدواریم که ما بتوانیم از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تایید خبر خروج دستگاه وی‌ای‌آر از ورزشگاه نقش جهان، تاکید کرد وی‌ای‌آر ورزشگاه آزادی ماندگار است: VAR ورزشگاه نقش جهان مورد تایید ما نبود‌. بله بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود ممکن است که با VAR باشد. داور‌هایمان آموزشش را دیده‌اند و فیفا مجوز استفاده را به ما داد.

1953144

نکته دیگری که این روزها فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داده قانون سقف بودجه است. بازیکنان و مربیان مخالف این قانون هستند، اما مدیران نظرشان متفاوت است. تاج گفت: خود باشگاه‌ها، مدیران‌شان بلااستثناء اعتقادشان این بود که اگر این قانون نبود ما امسال به 6 هزار میلیارد تومان هزینه در لیگ برتر می‌رسیدیم.

تاج ضمن تایید این موضوع که در انتخاب ویلموتس اشتباه کرده، تاکید کرد فدراسیون هیچ بدهی به این سرمربی بلژیکی ندارد. او گفت: حقوق و دستمزد ایشان پرداخت شده و هیچ مشکلی در این زمینه نیست. نامه فیفا هم مشخص و معین نوشته که این پول پرداخت شده است. مالیاتی به آقای ویلموس تعلق نخواهد گرفت که ما پرداخت کنیم. این مالیات باید توسط خود آقای ویلموس در کشور خودش پرداخت بشود‌.