سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شرافت دانش همین بـس که کسی هم که آن را نیک نمی داند ادعایش می کند و هرگاه به آن منسوب گردد شادمان می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :12
کل بازدید :134675
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/14
4:4 ع

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال فردا با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

دومین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال با ترکیب جدید اعضای هیات مدیره فردا ساعت 18 در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

به نقل از ایسنا، در این نشست محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز حضور خواهد داشت.

امروز (دوشنبه) نیز نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان از ساعت 17 آغاز شده است.


  
  

سرمربی حال حاضر تیم ملی هلند پس از جام جهانی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت.

سایت باشگاه منچستریونایتد عصر امروز (دوشنبه) لوئیز فان خال را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

به نقل از تسنیم، فان خال در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را بر عهده دارد اما قراردادش با فدراسیون فوتبال این کشور پس از جام جهانی 2014 به پایان می‌رسد و او از آن زمان به طور رسمی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده می‌گیرد. به این ترتیب منچستریونایتد اولین تیم لیگ برتری خواهد بود که فان خال هدایت آن را بر عهده خواهد گرفت.

فان خال که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون بارسلونا، بایرن مونیخ و فاینورد را در کارنامه دارد رایان گیگز، هافبک ولزی کهنه‌کار شیاطین سرخ را به عنوان دستیار خود انتخاب کرده است.

طبق اعلام سایت باشگاه منچستریونایتد فن خال 62 ساله با این تیم قراردادی سه ساله بسته است.


  
  

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد آیین نامه جدید نقل و انتقالات توضیحاتی ارائه داد.


به نقل از سایت سازمان لیگ،مهدی تاج گفت: آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان برگرفته از مصوبه هیات رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ بوده و با توجه به شرایط فوتبال، کاهش هزینه‌ها و برنامه ریزی جدید برای لیگ آینده است و در آن تعیین وضعیت بازیکنان حرفه‌ای و آماتور و پایان دادن به فعالیت بعضی بازیکنان و ثبت نام بازیکنان و آکادمی‌های فوتبال و استفاده از بازیکنان جوان و برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه باشگاه‌ها و استفاده از هزینه‌های باشگاه‌ها در تیم‌‌های پایه از شاخصه‌های مهم این قوانین است.

گفتنی است هم اکنون آیین نامه جدید نقل و انتقالات از بخش فرم‌ها و آیین نامه‌های سایت رسمی سازمان لیگ قابلیت دانلود دارد.

  
  

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت در هیات مدیره این باشگاه به او نشده است، گفت: پیشکسوتان باشگاه باید از تمامی افرادی که در هیات مدیره جدید قرار می‌گیرند، حمایت کرده و علیه آنها موضع نگیرند.


اصغر حاجیلو در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت او در هیات مدیره جدید باشگاه استقلال شده است، اظهار کرد: به خدا قسم از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم و تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی وزارت ورزش در این موضوع به من نشده است. البته عضویت در هیات مدیره باشگاه استقلال برای هر استقلالی یک افتخار است و از آنجا که این باشگاه 20 میلیون هوادار دارد، برای من افتخاری است که اگر بتوانم به باشگاه استقلال کمکی داشته باشم.

به نقل از ایسنا، رییس آکادمی باشگاه استقلال افزود: به نظر من فرقی نمی‌کند چه افرادی در هیات مدیره قرار گیرند و وظیفه همه پیشکسوتان است که از آنها حمایت کنند و علیه آنها موضعی نگیرند؛ چرا که این برای باشگاه استقلال و جایگاهش مناسب نیست. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف باشگاه استقلال روشن شود تا تیم خوبی برای فصل آینده لیگ برتر بسته شود تا بتواند دل هواداران را شاد کند؛ چرا که با این وضعیت همه تیم‌ها در حال حاضر به دنبال یارگیری برای فصل بعد هستند اما استقلال هنوز تکلیفش مشخص نیست که با کدام مربی یا بازیکن می‌خواهد در فصل بعد پای به رقابت‌های فوتبال بگذارد.

وی با بیان این که امیر قلعه‌نویی هم‌اینک اوضاع روانی مناسبی بابت مشکلات استقلال ندارد، گفت: من چند بار با هر چهار خط تلفن قلعه‌نویی تماس گرفتم اما دو گوشی او خاموش بود و دو خط دیگر را نیز جواب نداد در حالی که تاکنون سابقه نداشت که قلعه‌نویی جواب تلفن من را ندهد اما در تماسی که با یکی از دوستان نزدیک او داشتم، به من گفت امیر کاملا به هم ریخته و از آنجا که وضعیت تیم مشخص نیست، دستش کاملا بسته است و نمی‌داند که با چه کسی باید صحبت کند و همین بلاتکلیفی استقلال و قلعه‌نویی سبب شده اوضاع روانی او به هم بریزد چرا که او به عنوان یک استقلالی تمام عیار نگران این باشگاه برای فصل آینده است. در حال حاضر حدود 60 درصد بازیکنان فصل قبل استقلال قراردادشان تمام شده و این برای تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی در فصل آینده به میدان برود، خطرناک است.

حاجیلو خاطرنشان کرد: با شناختی که از وزیر ورزش، سجادی و خادم دارم مطمئن هستم آنها یک هیات مدیره قوی و کارآمد و همچنین یک اسپانسر خوب برای استقلال انتخاب خواهند کرد اما امیدوارم این موضوع هرچه زودتر اتفاق بیفتد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ماندن قلعه‌نویی در استقلال موافق هست، گفت:‌ حتی زمانی که قلعه‌نویی در تراکتورسازی و سپاهان بود گفتم بعد از مرحوم حجازی تنها او می‌تواند استقلال را در بهترین شرایط نگه دارد که خیلی‌ها از حرف من ناراحت شدند اما من نه سرپرست و نه کمک او هستم. اما اعتقاد دارم قلعه‌نویی می‌تواند تمام حاشیه‌های تیم را جمع کند. او یک کارنامه عالی در لیگ برتر دارد و در حال حاضر نیز بسیار پخته‌تر شده و همان طور که پارسال در رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کرد، فکر می‌کنم بهترین گزینه برای مربی‌گری استقلال باشد.

حاجیلو درباره ماندن یا رفتن فتح‌الله‌زاده نیز گفت: من دوست دارم فتح‌الله‌زاده نیز به عنوان یک مدیر باتجربه در استقلال بماند اما در این قضیه وزارت ورزش تصمیم نهایی را می‌گیرد. آنها می‌خواهند همانطور که درباره پرسپولیس عمل کردند به استقلال نیز یک شوک و روح تازه‌ای وارد کنند. مطمئنا آنها نیز از عملکرد فتح‌الله‌زاده در طول این چند سال آگاهند و می‌دانند چه خدماتی به استقلال کرده است. به نظر من او کارنامه درخشانی در باشگاه داشته؛ هر چند مسائل حاشیه‌ای در حال حاضر گریبانگیر استقلال شده است که امیدوارم همه افراد در مورد یکدیگر خوب حرف زده و دست به قضاوت زودهنگام نزنند. پیشکسوتان استقلال باید به مدیران این باشگاه احترام بگذارند تا وضعیت و جایگاه استقلال با این گونه صحبت‌ها متزلزل نشود.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال با بیان اینکه صحبتی خارج از موضوعات باشگاه استقلال دارد، گفت: از وزیر محترم ورزش می‌خواهم علی کریمی را به تیم ملی بازگرداند؛ چرا که وجود او در تیم ملی می‌تواند یک برند و همچنین روحیه برای تمامی بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد. کفاشیان هیچ زوری ندارد و نمی‌تواند در این باره به کی‌روش فشاری وارد کند. به نظر من امثال کریمی برای ما یک سرمایه هستند و حتی از کی‌روش نیز برای تیم ملی ما مهم‌تر است. دیگر بازیکنان مانند رحمتی، عقیلی و صادقیان نیز از استعدادهای ناب این فوتبال هستند و باید از آن‌ها در جام جهانی استفاده شود.

حاجیلو افزود: کی‌روش ملیت پرتغالی دارد و بعد از جام جهانی به خانه خود می‌رود. او نمی‌تواند در مورد سرمایه‌های فوتبال ما این گونه تصمیم بگیرد و خیلی سریع آنها را از تیم ملی حذف کند. کی‌روش در لجبازی افتاده و به منافع ملی ما فکر نمی‌کند در صورتی که تیم ملی متعلق به همه مردم است.

93/2/17::: 11:29 ع
نظر()
  
  

رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال درگیری با وزیر ورزش را تکذیب کرد.


درحالی که از روز گذشته شایعه درگیری مقداد نجف‌نژاد و حسن زمانی با گودرزی وزیر ورزش و جوانان در رابطه با حضور این دو در هیات مدیره باشگاه استقلال شنیده می‌شود اما رئیس مدیره باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

گفته می‌شود نجف نژاد و زمانی، وزیر ورزش و جوانان را تهدید کردند که اگر در هیات مدیره جدید استقلال جایی نداشته باشند شرایط استیضاح وزیر ورزش را فراهم می‌کنند اما نجف‌نژاد در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: این روزها از قول هیات مدیره باشگاه استقلال اخبار کذبی به بیرون منتقل می‌شود. من خبر درگیری اعضای باشگاه استقلال و وزیر ورزش را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: من اصلا نمی‌دانم این شایعات از کجا تولید می‌شود اما مطمئن هستم که هیچ یک از اعضای باشگاه استقلال و هیچ نماینده مجلسی با گودرزی درگیری نداشته اند.

حسن زمانی دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم در گفت‌وگو با فارس این موضوع را تکذیب کرد.

  
  

رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: باشگاه داماش تحت هیچ شرایطی از استان گیلان خارج نمی‌شود.


قربانعلی الماسخاله در مورد اظهارات امیر عابدینی مبنی بر خروج داماش از استان گیلان گفت: من چند روزی است به دلیل عمل جراحی در بستر بیماری بودم و اکنون متوجه این صحبت‌ها شدم. با این حال از شنیدن این صحبت‌ها تعجب می‌کنم. زیرا عابدینی همواره در صحبت‌هایش همواره می‌گفت هواداران داماش و مردم رشت برایش مهم هستند اما این صحبت‌ها فقط باعث نگرانی هواداران داماش می‌شود ضمن اینکه باید بگویم داماش تحت هیچ شرایطی از استان گیلان خارج نخواهد شد.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: زمانی که پگاه به داماش منتقل شد یکی از شرایط آن قرارداد این بود که تیم تحت هیچ شرایطی از استان خارج نشود. من از مسئولان استان هم تقاضا دارم اکنون که در تعطیلات لیگ به سر می‌بریم هر چه سریع‌تر برای تعیین وضعیت داماش اقدام کنند. در اواخر فصل که داماش در شرایط حساسی قرار داشت و باید مسابقات مهمی را انجام می‌داد بارها گفتم که بهتر است مسائل مالکیتی این باشگاه مطرح نشود. زیرا هراس این را داشتم که به تیم آسیب برساند که همین طور هم شد. با این حال اکنون زمان مناسبی است تا مسئولان استان یک اسپانسر خوب و قدرتمند برای داماش پیدا کنند. بخصوص اینکه عابدینی هم اکنون عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شده و اعلام کرده ک دیگر در داماش سمت ندارد.

رئیس هیأت فوتبال استان گیلان در مورد شایعه خرید امتیاز داماش از سوی تیم سپیدی به رشت گفت: مااز اینکه استان گیلان در لیگ دسته اول نمایندگان بیشتری داشته باشد، خوشحالیم اما واقعیت آن است که نمی‌خواهیم بحث قرمز و آبی را در استان ادغام کنیم زیرا در این صورت تبعات اجتماعی بیشتری خواهد داشت.البته شنیده‌ام که سپیدرود رشت می‌خواهد امتیاز یک تیم دسته اولی را بخرد. اما این تیم داماش گیلان نیست.

  
  

قائم‌مقام باشگاه استقلال‌ خوزستان در خصوص قرار گرفتن ویسی در بین گزینه‌های هدایت نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: ویسی در لیگ چهاردهم سرمربی استقلال خوزستان است.


علی پورکیانی اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان تیم استان‌مان است و اگر از ما کمک مشورتی بخواهند با آنها همکاری می‌کنیم ولی ویسی در لیگ چهاردهم سرمربی استقلال خوزستان خواهد بود.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: حتی اگر نفت مسجدسلیمان 10 بار هم از ویسی برای همکاری فکری دعوت کند، با جان و دل پذیرا هستیم. البته هر کدام از تیم‌های استان از ما کمک بخواهند با آنها همکاری می‌کنیم اما ویسی سرمربی فصل آینده ماست و حتی برنامه‌های برگزاری اردوهای تیم را هم به ما ارائه داده است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه گفت: فصل نقل‌وانتقالات از ابتدای خرداد آغاز خواهد شد و تا 30 تیر ادامه دارد و با توجه به این‌ که تمرینهای تیم از 31 خرداد در اهواز آغاز می‌شوند، تا شروع اولین تمرینات بازیکنان مورد نظر ویسی را جذب خواهیم کرد.

وی در پایان بیان کرد: پس از شروع تمرین‌ها در اهواز به بروجرد می‌رویم و پس از برگزاری این اردو و چند روز استراحت در اهواز برای برپایی دومین اردوی خارج از استان به فردیس کرج خواهیم رفت.

  
  

داور هلندی قضاوت دیدار رئال ـ اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا را به عهده گرفت.


بیورن کوئیپرس به عنوان داور فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید انتخاب شد.

داور 41 ساله هلندی از سال 2006 داور بین‌المللی فیفا شد و قضاوت دو بازی مادرید را بر عهده داشت که رئال در هیچ یک از آنها به پیروزی نرسید. وی هرگز قضاوت دیدار اتلتیکو مادرید را بر عهده نداشته است.

هر دو بازی مادرید تحت تأثیر قضاوت کوئیپرس قرار گرفت. کوئیپرس در تساوی یک بر یک رئال مادرید مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 12-2011 و شکست چهار بر یک مقابل بورسیا دورتموند در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی برای رئال داوری کرده است.

کوئیپرس در این فصل پیروزی سه بر دو شالکه مقابل PAOK، برد سه بر یک بایرن‌مونیخ مقابل منچسترسیتی و پیروزی یک بر صفر آرسنال مقابل دورتموند را نیز قضاوت کرده است.

کوئیپرس تنها در پیروزی سه بر صفر منچستریونایتد مقابل المپیاکوس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان قضاوت کرده است.

وی همچنین قضاوت فینال جام کنفدراسیون‌ها بین برزیل و اسپانیا در سال 2013 را نیز بر عهده داشت که در پیروزی سه بر صفر برزیل جرارد پیکه را اخراج کرد و فینال لیگ اروپا 2013 بین چلسی و بنفیکا را نیز سوت زد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا 24 می (سوم خرداد) در لیسبون برگزار می‌شود.

  
  

مهاجم فصل گذشته صبای قم گفت: من با نظر سرمربی پدیده راهی این تیم شدم.


رضا عنایتی در خصوص شرایطش در لیگ برتر چهاردهم گفت: با امضای قرارداد داخلی به پدیده مشهد پیوستم و فعلا قرارداد داخلی‌ام را با این تیم امضا کردم تا ببینیم چه پیش می‌آید اما اگر همه چیز نهایی شود از 17 خرداد تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: با بازی‌هایی که من از پدیده دیدم و با توجه به امکانات و شرایط این تیم فکر می‌کنم همه چیز برای حضور حرفه‌ای در فوتبال ما مهیا است و مطمئنا از این تیم در آینده بیشتر خواهید شنید.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که وقتی هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده او با نظر چه کسی به پدیده پیوسته است، پاسخ داد: امکان ندارد من با نظر باشگاه به تیمی بروم و مطمئن باشید که با نظر سرمربی راهی پدیده شدم چرا که من می‌دانم سرمربی پدیده چه کسی است اما اجازه بدهید باشگاه در چند روز آینده به صورت رسمی این موضوع را اعلام کند.

وی ادامه داد: با استعلام‌هایی که من انجام دادم متوجه شدم که مسئولان باشگاه پدیده تمام وکمال به تعهداتشان عمل می‌کنند و حرفی که بزنند روی آن می‌ایستند و این شرایط خوبی برای فقط فوتبال بازی کردن است.

عنایتی در مورد اینکه آیا در پدیده از فوتبال خداحافظی می‌کند یا نه،‌خاطرنشان کرد: هر چه من به سمت استقلال رفتم انگار عده‌ای دوست نداشتند من به این تیم برگردم و حالا هم به نظر می‌رسد آنها برنده شدند و از این به بعد من به عنوان یک هوادار برای استقلال دعا می‌کنم اما قرارداد من با پدیده دو ساله است و باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید.

  
  

تیم ملی فوتسال ایران در نیمه نخست برابر ویتنام پیروز شد.


در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برابر تیم میزبان به میدان رفت و در نیمه نخست 5 بر یک ویتنام را شکست داد.

حسین طیبی دقایق 2 و 10 و فرهاد فخیم، احمد اسماعیل پور و علیرضا وفایی دقایق 11، 12 و 17 برای ایران گلزنی کردند و لوآن دقیقه 12 تنها گل ویتنام را به ثمر رساند.

ویتنام در این دیدار از حمایت صدها تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود اما با وجود فشار این تماشاگران، شاگردان خسوس کاندلاس توانستند بازی برتری را نسبت به حریف خود نشان دهند. البته ویتنام هم در نیمه نخست یک بار تیر دروازه ایران را به لرزه درآورد.

ایران در مرحله گروهی با 3 پیروزی مقابل اندونزی، چین و استرالیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود. فوتسال ایران با 10 قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا محسوب می‌شود.

در 2 دیدار دیگر برگزار شده از مرحله یک چهارم نهایی، کویت با نتیجه 5 بر 2 استرالیا را شکست داد و ژاپن در مهمترین دیدار این مرحله 3 بر 2 از سد تایلند گذشت تا با حذف تایلند یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی کم شود.

  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >